Jeres størrelse af toiliet med spa ?

Davs

En undersøgelse, deltag KUN hvis du har spa:

Hvor stort er jeres toilet ?
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mit toilet er ca 80 høj 35 bred 70 dyb hehehehe

Mit badeværelse er 14kvm ca

Mvh

Martin

 Aut. Vvs-indstalltør

Det var dælme et højt toilet... hehe spøg tilside..

14 kvm...Ikke så lidt...Overvejer at lave et "badeværelse" i kælderen på 7kvm med spabad...er meget i tvivl om det bliver for trangt...

Der skal dog ikke være en brusekabine.
tja på 7 kvm så bliver der ikke meget plads vis der skal værre et spa på 150*150 (2 personer)

Mvh

Martin

 Aut. Vvs-indstalltør

Citat fra vvsmartin

tja på 7 kvm så bliver der ikke meget plads vis der skal værre et spa på 150*150 (2 personer)


confused ah hvad .. 7kvm er da alt rigeligt.


Vi har 140x140 spabad, 100x100 brusekabine bygget i 10cm multisten og ikke mindst 160cm bordplade ..

væggen ved spa/brusekabine er 2,5 meter, den anden 3,70 meter, altså ikke mere end 9,25m2 og Stenkrog skal ikke have brusekabine og næppe så stor en bordplade

Her et par billeder, døren åbner uden at støde mod bordpladen

IMG_8063_640x480.JPG

IMG_7992.JPG

IMG_8066_640x480.JPG

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
Vi har også ca. 10kvm. og havde købt spabad men droppede at installere den da vi først fik den ind i rummet, den fyldte simpelhen for meget og det er jeg meget glad for i dag, nu har vi et rum hvor der er masser af plads at rører sig på, min nabo har et og når jeg hører hvor tit den er i brug efterhånden så synes jeg det er fuldstændig vanvittigt at installere, som de siger i starten var det jo sjovt, men nu bruger de den så sjældent at de dårligt kan huske hvornår de sidst har haft den i brug + det besvær med vedligholdelsen osv.

Tommy
Hej

Det er sku iorden det billede....rummet 2,5*3,7 er ca. det jeg også kan lave... Og det bliver nogenlunde samme, som dit....Total fedt, takker makker..

Det jeg var allermest bange for, var om der blev for lidt gulvplads...

Citat fra zz24hours

confused ah hvad .. 7kvm er da alt rigeligt.


Vi har 140x140 spabad, 100x100 brusekabine bygget i 10cm multisten og ikke mindst 160cm bordplade ..

væggen ved spa/brusekabine er 2,5 meter, den anden 3,70 meter, altså ikke mere end 9,25m2 og Stenkrog skal ikke have brusekabine og næppe så stor en bordplade

Her et par billeder, døren åbner uden at støde mod bordpladen

IMG_8063_640x480.JPG

IMG_7992.JPG

IMG_8066_640x480.JPG
Hej Pizelshooter

Man må jo gøre sig klart, om man får brug for det eller ej, personligt tager vi tit i svømmehallen, bare for at bruge deres boblebad, så tror skam der er potentiale i det der..

Men kan udemærket se problemet, at det er spild, at købe spabad, hvis ikk man er 100% sikker på at få det brugt. Men dette er dog ikk et problem i dette tilfælde.

Desværre kan jeg ikke dele din erfaring på samme måde, idet både mine svigerforældre + mine forældre har spabad, og bruger det jævnligt (min. 1 gang, pr 7 dage)

Mvh.
Sten

Citat fra pixelshooter

Vi har også ca. 10kvm. og havde købt spabad men droppede at installere den da vi først fik den ind i rummet, den fyldte simpelhen for meget og det er jeg meget glad for i dag, nu har vi et rum hvor der er masser af plads at rører sig på, min nabo har et og når jeg hører hvor tit den er i brug efterhånden så synes jeg det er fuldstændig vanvittigt at installere, som de siger i starten var det jo sjovt, men nu bruger de den så sjældent at de dårligt kan huske hvornår de sidst har haft den i brug + det besvær med vedligholdelsen osv.

Tommy
Citat fra StenKrog

Hej

Det er sku iorden det billede....rummet 2,5*3,7 er ca. det jeg også kan lave... Og det bliver nogenlunde samme, som dit....Total fedt, takker makker..

Det jeg var allermest bange for, var om der blev for lidt gulvplads...



Nu syntes jeg at jeg burde gå ud og tage nogle flere friske billeder Desværre er mit kamera ikke så godt, så enten bliver billederne grynede eller også er de overbelyst.

Men her er et par friske i hvert fald

ehm .. og ingen kommentarer på spejlet tak, det var et lille uheld som ikke vil ske igen, når jeg bag det næste sætter nogle lister op, så glasset ikke kan trykkes ind ;-)

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
Feed nok...

Vil du ud med en pris, hvad du har givet ?? inkl kloak osv ? hvad har du selv lavet osv ? gulvvarme ?

mvh.
Sten Krog

Citat fra zz24hours

Nu syntes jeg at jeg burde gå ud og tage nogle flere friske billeder Desværre er mit kamera ikke så godt, så enten bliver billederne grynede eller også er de overbelyst.

Men her er et par friske i hvert fald

ehm .. og ingen kommentarer på spejlet tak, det var et lille uheld som ikke vil ske igen, når jeg bag det næste sætter nogle lister op, så glasset ikke kan trykkes ind ;-)
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis