Melissa bagemaskine med løs dejkrog

Som overskriften lyder så har vi en bagemaskine hvor dejkrogen er gået løst så når man tager et brød ud så sidder den fast inde i brødet. Er der nogle der før har haft et problem med dette og kan man købe en ny dejkrog til den som så vil sidde fast eller findes der steder hvor man kan få hele beholderen så man ikke skal ud og invistere i en hel ny bagemaskine da den ellers virker upåklagelig.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ikke noget galt med din maskine fordi omrøren sidder i brødet.
Brug en spisepind af træ til at pille den ud med, du kan mærke hvad vej den vender med en finger under brødet så du brækker den den rigtige vej ud

Per
Jeg har forlagt eller mistet min manual til min Melissa bage-maskine. Mon der dog ikke er en der kunne sende mig en kopi af deres manual, så ville jeg virkelig blive glad .

På forhånd tak og en venlig hilsen fra
ela
biggrin Hej Karsten

Tusinde tak for hjælpen. Jeg burde selvfølgelig selv have tænkt på dette, men nogle gange skal man altså åbenbart hjælpes lidt. Endnu en gang tak.

Mange venlige hilsner
Ela
Annonce
Hej Ela

Det var så lidt.

Kan du ikke fortælle lidt om hvor meget din Melissa maskine larmer? Jeg er særlig spændt på støjniveauet set ift. at den skal stå og bage om natten.

Mange hilsner
Karsten


Hej Karsten

Jeg synes absolut ikke at maskinen støjer/larmer overhovedet. Man kan ganske svagt høre den arbejder, men jeg tror ikke at den på nogen måde kan genere natteroen.

Mange hilsner
Ela
Hej Ela

Tak for svaret, det var jo liiige det jeg gerne ville høre :-)

Jeg har fundet den på tilbud til 399,- kr. Så nu gælder det vidst bare om at slå til!

Mange hilsner
Karsten
Citat fra bakkers

Som overskriften lyder så har vi en bagemaskine hvor dejkrogen er gået løst så når man tager et brød ud så sidder den fast inde i brødet. Er der nogle der før har haft et problem med dette og kan man købe en ny dejkrog til den som så vil sidde fast eller findes der steder hvor man kan få hele beholderen så man ikke skal ud og invistere i en hel ny bagemaskine da den ellers virker upåklagelig.


Jeg gav min mand en bagemaskine i julegave (sparer tid på transport til bager, og han er blevet rigtig dygtig til den:p ) men jeg er så træt af, at der er "kløft" i brødet fra æltekrogen - hos os bliver den nemlig også siddende i brødet. Er der ikke en måde at undgå dette? Kan man fjerne den efter hævning?
Dejkrogen skal sidde løs, og der er en krog med, som kan skal bruge til at få dejkrogen ud af brødet. Den er sammen med målebægeret.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis