kode til bilradio

hej
vi har en radio i vores citroen, vi har taget radioen ud og derefter bedte den om en kode, min mand prøvede 3 koder og derefter blev den låst.
Nu har vi fået den rigtige kode, men ved ikke hvordan vi nulstiller den, er der nogen der ved det, for den bliver ved med at melde erro når vi sætter den i,....

Slank
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min erfaring med koder, hvadenten det er til dankort, mobil eller andet, at man ALDRIG prøver 3 gange!! Første gang kan være en fejl. Anden gang koncentrerer man sig så rigtig meget. Tredje gang har man ved selvsyn kontrolleret sin pinkodehusker eller det sted hvor koden er skrevet ned. Det der som regel sker ved tre fejl er at den går i baglås. Og så skal man enten sende den ind, eller have en særlig kode fra fabrikken.

Men ellers... prøv at skrive hvilken radio det er. Så kan det være der er nogen der kan nogle tricks...

Næstformanden, der aldrig taster forkert tre gange i streg...

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg lavede samme brøler med min radio. Ifølge manualen skulle den så bare være tændt i ca. 30 min og man har tre nye forsøg.

Så en lille køretur og den var hjemme...
Citat fra slank

hej
vi har en radio i vores citroen, vi har taget radioen ud og derefter bedte den om en kode, min mand prøvede 3 koder og derefter blev den låst.
Nu har vi fået den rigtige kode, men ved ikke hvordan vi nulstiller den, er der nogen der ved det, for den bliver ved med at melde erro når vi sætter den i,....



Jeg har haft det samme problem med radioen i min opel vectra, og der bude være en manual til den, og der skulle det gerne stå i ellers køre i hend til forhandler det tager dem små 2 min at få den til at spille igen, ved min radio kunne man prøve 5 gange kom man der over skulle den nul stilles, og det står i den manual.
Håber du får den til at spille igen. Held og Lykke

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis