Kan det passe ?

Hej alle!

Jeg skal have skiftet samtlige yderdøre, 3 stk.

Kan det passe at prisen for døre er 6000,00 pr stk confused
Godt nok bad jeg om massive døre, med tilhørende stærk lås, da jeg har haft indbrud 2 gange på det lidt over halve år jeg har boet her.... Men alligevel?

Håber I kan hjælpe mig....biggrin
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Undskyld mit udbrud, men hvad havde du regnet med !!

Hvis du skal have en dør med lidt kød på (billedlig talt), altså der både ser lidt godt ud samt holder et par år kan det næsten ikke være mindre.

For et halvt år siden fik vi et par nye Velfac træ/alu yderdøre, og de kostede en kende over kr. 6.000 cool . Det var så godt nok en tømrer med i købet.

Så min umiddelbare holdning er at du er sluppet rørende billigt, men bevis gerne at jeg tager fejl.
Hej Ham Selv....

Helt iorden med dit udbrud, har bare ikke den fjerneste idé om, hvad døre stod i, derfor mit indlæg..... Men tak for svaret

PS dette er også inkl tømrer.
Hej Anders !

Tak for svaret.
Prisen fejler ikke noget.

Se lige hvad et byggemarket forlanger for en celledør..... 400,- uden karm..
Her betaler du 400 for ca 7m lægte og 2x2kvm massonitplade...
En ordentlig dør med lås håndtag, isolering og ikke mindst monteret vil koste.

Men jeg tænker på hvem der dog kan finde på at bestille en mængde arbejde og materialer uden at vide noget som helst om hvad det koster????

Personligt vil jeg ikke bestille ret meget uden at vide hvad det koster.. eller som minimum få et overslag.... Hvad nu hvis Tømreren havde forllangt 10000,- stk?? Det vil de kunne have kostet.. Se bare diverse prislister rundt omkring..

MVH Njord
Annonce
Hej Njord, og tak for dit fyldestgørende svar.

Mht bestilling af arbejde uden at kende prisen, forholder det sig således, at det er en af mine kammerater der skal lave det hele, derfor stoler jeg på ham. Men havde bare ingen idé om hvad døre koster, derfor denne tråd. I øvrigt har jeg ikke sagt ja til noget endnu...

Mvh David
Jeg synes det lyder som om han er en okay-kammerat. 6000 kr. pr. dør, monteret... det er da billigt! Husk nu at få håndtag og lås med også, de er nemlig ikke billige.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis