Lav Motorcykel ?

Hej Alle.
Jeg er lige blevet bruger af dette forum og ville lige slå et smut forbi "Lav motorcykel" da jeg køre yamaha XT 500 og Moto Guzzi T3 California 850, meeen bliv lidt forviret da næsten alle indlæg omhandler Puck Maxi ? men ok det er da hyggeligt nok, har selv i mine unge dage kørt maxi, havde en som kørte 90 km/t som jeg forstærkede "den var meget ustabil ved denne fart" wink Nå men kunne det være en ide at lave en "Lav Knallert" side !!!
Gassen i bund og ild i pipenwink
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du gennemgår diverse indlæg er du ikke den første der har spurgt om dette.

Men du må gerne øse ud af din maxi erfaring, gerne om hvor kort tid en maxi kører når den er tunet til 90. Det kunne knejtene godt lære noget af herinde.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra PeterR

Hvis du gennemgår diverse indlæg er du ikke den første der har spurgt om dette.

Men du må gerne øse ud af din maxi erfaring, gerne om hvor kort tid en maxi kører når den er tunet til 90. Det kunne knejtene godt lære noget af herinde.

MVH


Lære nowet ?? Ved ikke hvor længe min "Maxi" holdt. Kørte selv på den i 4 år (indtil jeg blev 18 år) og forærede den til ungdomsklubben til cross, og 1 år efter kørte den stadig.

Mvh. Birger

P.S. Jeg bliver 50 år til maj, men kan da stadig huske hvordan man var som ung.

Meen, jeg synes der mangler et rent knallertforum her på sitet.

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Den kørte så heller ikke 90 i fire år vel, eller kørte du kun på den 29 februar ?.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
jeg nåede selv op på over 15000 km (husker ikke det nøjagtige antal km) og har selvfølgelig ikke haft en gennemsnitsfart på 90.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Hej Anton.
Vi er nok en del stykker der efterhånden har brokket os over al den knallert snak, når bølgerne går aller højest får vi at vide at " måske dette forum skulle lukkes" Så klapper vi gællerne i, for vi vil jo gerne have en side hvor vi voksne kan snakke motorcykler. Du ved sådan på tværs af klubber og mærker.
Jeg køre dagligt og hele året rundt på min MZ 300 cc med sidevogn, aldrig problemer starter hver eneste gang jeg træder på kickstarteren ( Elstart er for pensionister) Billig i reservedele og dæk, dog en slughals når der er sidevogn på, så er det kun 14 Km. literen. Men jeg er fuldt ud tilfreds med den. Har haft riskoger, ikke noget for mig.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis