Hvad er DIN svaghed?

Nu er jeg lige kommet hjem efterat have skiftet generatoren på min Fiesta. Det tog vel en lille time, incl. ølpause...!!cool

Og da jeg så kørte hjemad, kom jeg i tanke om noget mystisk...rolleyes

Jeg har mod på at kaste mig ud i alt LDS arbejde i hele verden, bla. pga. denne side. Jeg er elektriker/ kølemontør og har derfor ikke de store problemer med el og elektronik. Jeg har flere gange muret, og støbt gulv. VVS, tømrer og alt muligt andet har jeg lavet. MEN lige netop det med biler er min store ævæv...sad Der er jeg helt på bar bund. Jeg har selvfølgelig lavet lidt. Skiftet dæk, vinduesviskere osv. Men at jeg selv pillede generatoren af og satte den anden på, som i øvrigt ikke var helt identisk med den gamle, var for mig en lille sejr i det store spil om at blive en fuldendt LDS'er!!

Jeg ved ikke hvorfor jeg har denne "tilbageholdenhed" overfor mekanikerarbejde, men jeg kune godt tænke mig at vide om i andre også har en "ævæv" i jeres praktiske hverdag!!

God weekend fra den ikke-bil-forstående-Næstformand

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Nu er jeg lige kommet hjem efterat have skiftet... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til Næstformanden!
Mange tak for din info. det er da et dejligt forum, selv den lille Preben over i Estland kan få nogle dejlige oplysninger, så næste jul bliver vores ledninger pænere. Endnu engang mange tak for dit hurtige svar.
Ha´det rigtigt godt.
Preben

preben

Ja men det var da en hyggelig tråd! :-)

Jeg kaster mig gerne over alt muligt LDS, men når vi kommer til el og i særdeleshed elektronik går jeg død.
Jeg har en rimelig indsigt i det, i teorien, men når det kommer til virkeligheden går det galt.
Skal jeg fejlsøge svigter prøvelampen som noget af det første, selv om det også handler om gode lamper, der næst kan jeg ikke se en disse, når jeg skal kigge ovenud i mine briller og for det tredie kan jeg ikke ret godt sno mig ind under f.eks. instrumentbrædtet på bilen og endelig er mine grabber for store og stive til dette pilleri.
Så vil jeg hellere lave noget kraftig foder til en, der vil lave elarbejde :-)

Lige i øjeblikket er jeg ved at konstruere et træktøj til min gamle bil fra 1967 og netop elarbejdet hermed har sat lidt af en stopper i projektet :-(

mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis