Hvad er DIN svaghed?

Nu er jeg lige kommet hjem efterat have skiftet generatoren på min Fiesta. Det tog vel en lille time, incl. ølpause...!!cool

Og da jeg så kørte hjemad, kom jeg i tanke om noget mystisk...rolleyes

Jeg har mod på at kaste mig ud i alt LDS arbejde i hele verden, bla. pga. denne side. Jeg er elektriker/ kølemontør og har derfor ikke de store problemer med el og elektronik. Jeg har flere gange muret, og støbt gulv. VVS, tømrer og alt muligt andet har jeg lavet. MEN lige netop det med biler er min store ævæv...sad Der er jeg helt på bar bund. Jeg har selvfølgelig lavet lidt. Skiftet dæk, vinduesviskere osv. Men at jeg selv pillede generatoren af og satte den anden på, som i øvrigt ikke var helt identisk med den gamle, var for mig en lille sejr i det store spil om at blive en fuldendt LDS'er!!

Jeg ved ikke hvorfor jeg har denne "tilbageholdenhed" overfor mekanikerarbejde, men jeg kune godt tænke mig at vide om i andre også har en "ævæv" i jeres praktiske hverdag!!

God weekend fra den ikke-bil-forstående-Næstformand

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo jeg kan godt nikke genkendende til dine iagtagelser.
For mig er det det elektriske nede i motoren på min Mc. det virvar der er af ledninger i lygtehuset hvor det meste samles oppe og indstilling af laderelæet giver mig myrepatter.

Håndværkeren
Hej Næstformanden!
Jeg har også mange svage sider, en af dem, jeg kunne godt tænke mig at kende mere til El. arbejde, ikke det hel store, men bare i det små, her til jul ville jer gerne have lidt julelys op, du ved dem med en masse små pære på en lang ledning, jeg ville gerne forlænge ledningen,så jeg satte et han og hun stik på, det var nok ikke så pænt.