Burde måske have ligget i andet fora?

Hej alle!

Kunne ikke bestemme mig, om, det skulle være her eller i haven eller huset eller båden eller eller eller.

Det det drejer sig om, er at jeg er kommet til at begå en hjemmeside, og det er første gang jeg har prøvet det. Så det store spørgsmål er konstruktiv kritik og ikke bare "det er en ommer". Så prøv venligst de 4 undersider + de 3 links inden kritikken.

Mvh. Birger

Siden hedder : www.baekhus.dk og er en ikke kommerciel side.

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan lige umiddelbart vil jeg sige at du satme har en flot have...!!
Og så synes jeg siden ser meget godt ud. Kender ikke dit IT-Niveau, så jeg vil sige at du skal fortsætte som du er startet; -Det du starter på skal laves ordentligt!! Jeg kan ikke døje sider hvor 2/3 af siden er "Under opbygning"!! Keep up the good work.

Du får en tommel op af Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej olfert...

Det bærer lidt præg af at først / øvers er teksten og så billeder neden under. Kunne helt fint være blandet..

Hvad angår samsøhuset... må vi så ikke se den udsigt??

Før og efter billeder af store renoveringer gør sig ogsså godt.

Jollen må gerne få følgeskab af havne billeder.

Og måske en link side til fx samsø.

Sidst men ikke mindst vil jeg gerne vide hvilket program du har lavet hjemmesiden i?

Et godt start skud, hel sikkert.

MVH Njord
Hej Næstformand!

Takker for rosen, både for haven og for hjemmesiden. Det er vel meget godt gået af en Pishusmekaniker (blikkenslager) med interesse for haveanlæg.

M.h.t. IT-kompetance er den lig nul, da det jeg kan er selvlært med blod - sved og tårer. I 1996 vidste jeg kun hvad knappen on/off betød.

Mvh. Birger

P.S. Siden er blevet revideret i dag.

www.baekhus.dk
Hej Njord!

Jeg har været inde og revidere lidt i siden, dog mest på "Samsøhuset". Jeg har ikke rigtig nogle billeder fra før renoveringen, da det enten er billedernes eller mit format der ikke fungerer.

Siden er oploadet på et webhotel der hedder www.one.com og det er deres skabelon jeg har brugt, dog har jeg anvendt blank side cool og selv fundet på opsætningen. Selve domænet og opsætning for første år koster ca. Kr. 350,- og ca. Kr. 210,- for følgende år.

www.baekhus.dk
Hej Birger.

Tillykke med siden! Jeg har ikke så meget forstand på hjemmesider, udover at jeg kigger på dem med mine interesser for øje ;-)

Både og huse interesserer ikke mig det store, men:

Synes det er et meget positivt træk, at du har nogle relevante Samsø-links med!

Som den havetosse jeg er, begynder jeg straks at klikke på billeder for at få dem større ;-) og kigge nærmere på detaljerne... Det er en dejlig have at kigge på! Navne på planter o.lign. gør sig også godt på sådan en side, hvis man kender dem. Fuglebadet kom du lidt hurtigt om ved, og det er synd - lav gerne en underside med et nærbilled på samt en forklaring på, hvordan du har lavet det.

Det var sådan lige mit hurtige indtryk... Fin start.
Annonce
Hej Zep!

Tak for de pæne ord. Som jeg skriver på siden, kan jeg stort set kun kende forskel på en rose og en mælkebøtte, og slet ikke på "udenbysk" lige som du kan. Blomster og planter er valgt, mest efter udseende/størrelse og fuglebadet er ikke kommenteret mere, for ikke at virke alt for pralende rolleyes og jeg har kun lavet et mere. Men, så kommer der måske et lille kursus i nær fremtid på sitet da der er to "hadegaver" i anmarch, bestilt af modtagerne selv. De skal iøvrigt bruges på Samsø.

Mvh. Birger

www.baekhus.dk
Råb lige højt, når kurset er kommet på Birger! Det er ikke pral, når man giver erfaringer fra sig...

Jow jeg er glad for den viden, jeg har labbet i mig det sidste år med plantenavne på dansk, latin og efterhånden også norsk. Men fødderne står stadig plantet i en LDS-jord ;-) (som for en dels vedkommende snart indholder hestemøg iø *GGG*). Og der er laaaaaaang vej op til de professionelle, for jeg eksperimenter stadig ;-)

Du skal lige tage med i mine råd, at jeg er et frygteligt fortællehoved, der gerne vil indvie andre i, hvad der rører sig i min have - om det så er valgt udfra plantefamilie, højde, farve, humør eller hvad ved jeg. Så det er i grunden mine egne forudsætninger, jeg møder op med...

Det er og bliver en dejlig have at se på uanset hvad! (og min er slet ikke så præsentabel som din...).

Fortsat god arbejdslyst!
Du skal have tjek på dine fonte, Du hopper imellem mange forskellige typer/størrelser. Studer evt. noget der hedder stylesheets eller .css filer, så skal du ikke tænke på det.

MVH en gammel webhund.

rolleyes

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Citat fra Zephirine

Råb lige højt, når kurset er kommet på Birger! Det er ikke pral, når man giver erfaringer fra sig...

Hej Zep! (og alle i andre)

Lagt om længe.

Hjemmesiden er nu opgraderet med fuglebadsinspiration....

Mvh. Birger

www.baekhus.dk
Og her kommer Zep-bedre-sent-end-aldrig-nu-er-sommerferieparodien-stort-set-slut ;-)

Det er et fint kursus, du der har begået! Det vil jeg bestemt anbefale andre at tage et kig på. Takker! (tror jeg vil lade manden om det med maskinerne, der bruger omdrejninger og så selv lege med hammer og mejsel, når jeg fonder tiden til det ;-).
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis