Børnefødselsdag

Hej Alle.

Vi skal holde børnefødselsdag for vores datter, men hvad skal man lige finde på til dem. Hun forventer nemlig en eller anden form for indslag fra vores side. Jeg håber på at der er nogen af jer, der ligger inde med en masse ideer.

Vi skal holde fødselsdag for 12 piger i alderen 6-7 år.

Mvh. Carsten.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Carsten Weye

Hej Alle.

Vi skal holde børnefødselsdag for vores datter, men hvad skal man lige finde på til dem. Hun forventer nemlig en eller anden form for indslag fra vores side. Jeg håber på at der er nogen af jer, der ligger inde med en masse ideer.

Vi skal holde fødselsdag for 12 piger i alderen 6-7 år.

Mvh. Carsten.

Se det er jo lige det med børne opdragelse !!!
Mor og Far i skal bare hoppe på min komando, og ellers sørge for at jeg får hvad jeg peger på, så jeg kan blive et lille selvstændigt krævende og selvoptaget væsen, der ikke aner hvad det vil sige at tage hensyn til mine medmenesker.
Var det opskrift nok ??

V.h. Håndværkeren smile
Okay, dårligt ordvalg. Hun kunne godt tænke sig at vi bidrog med et eller andet.
Desuden bliver hun opdraget til at være selvstændig, vi gør alt hvad vi kan for at hendes selvværd er i orden, og ikke bare selvtilliden. Selvoptagethed, tja måske en gang i mellem, men sådan er det jo med børn. De skal jo lære at begå sig, og kunne de alt i forvejen, var der jo ikke brug for forældrene, eller hvad rolleyes

Nå men hvad blev det til med de ideer om, hvad man kan lave?
Vi er meget bekendt med skattejagter, fiskedamme, flaskehalsen peger på osv., det vi mangler er ligesom noget andet.

Mvh. Carsten.
-Gæt og grimasser...!! (Lad børnene komme med emnerne)
-Mal på væggen (Sæt papirdug op på hele væggen, og lad ungerne more sig)
-Udklædning (Virker også selvom man er 27;-)
-Tøm barskabet... smile (Nårrrhhhnej... det var til min egen fødselsdag!!)

Ellers prøv at finde ideer på http://www.abcplay.dk/ eller du kan google den og se på nogle af alle de sider der kommer!!

God fødselsdagsfest fra Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Et opslag på tavlen i supermarkedet kan måske finde en amatør-tryllekunstner, der har lyst til at afprøve sine evner.

Mvh. JørgenE
Små konkurrencer???
Hvem er hurtigst til at spise pinocciokugler med spisepinde??
Fange æbleskiver i en skål vand?? (man må godt "dykke" dem lidt) Med hænderne på ryggen.
Tampen brænder.
Sæt hale på æslet (eller far)
En i midten af en rundkreds, med bind for øjnene. Drejes rundt og skal så gætte den person vedkommende får fat i ved, at føle sig frem. (faren må ikke deltage)

Sniffer  
Tak for hjælpen, det blev til et lille mix på tværs af de forslag der kom, alt i alt en vellykket fødselsdag for vores datter.

Mvh. Carsten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis