Drinks

Findes der en god side på nettet med drinks opskrifter, her op til nytår (hvor værktøjet lader op til det nye år) ??
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra danpan

Findes der en god side på nettet med drinks opskrifter, her op til nytår (hvor værktøjet lader op til det nye år) ??


Hvis det kun er et spørgsmål om at få en efektiv karusel tur i en fart, er her den ultimative opskrift:
En flaske Irsk Guinnes Staut = 33cl. og en god malt Wiskye 5 cl.
Varm øllet op til ca 40 grader hæld Wiskyen i og kyl det ned i en fart, står du stadig op efter et kvarter så er du alkoholikker ! wink

V.h. og Godt Nyt År ! Håndværkeren smile
Jeg kan klart anbefale 2/3 champagne og 1/3 Danzka Cranberyraz til nytår. Så læg et par hindbær i glasset som pynt.
Man kan også tilføje lidt citronsaft, hvis man vil have den lidt mere frisk/sur.

Ellers kan man altid mixe noget vodka, frugtjuice samt sorbet is, så har man en lækker drink.
_____________________

http://www.mixmeister.dk - genvejen til gode drinks
Hør hvad har du drukket ud over dit forslag, det må være noget der er stærkere end Kærnemælk, siden du begynder at svare på en tråd der er over et år gammel rolleyes
Håndsværker. Tranberg og w3.mixmeister er en og samme (se Tranbergs profil), så det er vel bare et forsøg på at skabe "lidt opmærksomhed" om egen virksomhed. Da det er salgsside kan man vel også vælge at kalde det egentlig reklame.
Annonce
Hej LARSon.
Det havde jeg ikke øje for, jeg må være blevet sløv på det sidste. Sådan en skal jo bare have at vide at han er uønsket med sine gratis reklamer her på LDS.
Iøvrigt skriver han jo ikke noget der er værd at vide !

V.H. Håndværkeren
Havde faktisk ikke set den var et år gammel, da emnet jo også er aktuelt nu. Jeg deler nu ikke den holding, at min indlæg er til skade for LDS, - Der blev spurgt om nogle gode drinksopskrifter, og dem jeg kom med er rigtig gode, testet gennen flere år - og ikke nogen som sælges på nettet.

Man kan nemt finde andre herinde med egne signatur-links, så regnede med det var iorden, så længe man ikke spammer - selvfølgelig. Så hvis mener jeg er en ond spammer, så dropper jeg da gerne signaturen wink
Det syntes jeg faktisk du skulle snakker med JørgenE om, det er ham der ejer siden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis