Pergogulv eller lignende?

Er det totalforbudt at lægge et pergogulv eller noget tilsvarende?confused

Jeg har et plankegulv i vores køkken-alrum, der lider voldsomt under den grove brug. Jeg har haft det op at vende her i forummet før, men er ikke kommet videre.

Jeg tænker på om man skader noget, ud over prisen på hytten, der formodentlig vil falde drastisk, hvis ikke man fjerner det igen i en salgssituation.rolleyes

Det er åbenbart hadeobjekt nr. 1 efter hessian, når man hører folk omtaler huse, man har set på, men er der nogen grund til det????

mvh og de bedste ønsker om et endnu bedre Nytår!smile
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra ktm

Er det totalforbudt at lægge et pergogulv eller noget tilsvarende?confused

Jeg har et plankegulv i vores køkken-alrum, der lider voldsomt under den grove brug. Jeg har haft det op at vende her i forummet før, men er ikke kommet videre.

Jeg tænker på om man skader noget, ud over prisen på hytten, der formodentlig vil falde drastisk, hvis ikke man fjerner det igen i en salgssituation.rolleyes

Det er åbenbart hadeobjekt nr. 1 efter hessian, når man hører folk omtaler huse, man har set på, men er der nogen grund til det????

mvh og de bedste ønsker om et endnu bedre Nytår!smile
ktm

Jeg lagde et Pergo-gulv (dog i den højere ende af prisskalaen) i min gamle lejlighed. Jeg var evigt lykkelig for gulvet i fire år indtil jeg solgte lejligheden.

Det var nemt at holde og pokkers slidstærkt. Så den løsning ser jeg ingen problemer i.

Det skal så i samme åndedrag siges at disse gulve sagtens kan blive for billige; de der bliver solgt på tilbud til 50,- / m2 er sjældent noget der nogensinde bliver bare en smule pænt at se på.

Da jeg fandt mit gulv var jeg forbi trælasten og prøve at ridse i de forskellige gulve med mine nøgler. Dette var en glimrende indikator for om gulvet var værd at smide penge efter.

Mvh.
Steinaa
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis