Beklædningsplader x-finer

Man kuune en gang få nogler finer plader i 3mm tykkelse som var fineret på forsiden som EG og birk tror jeg men også mange andre sorter.

Er der mon ikke en herinde som ved hvor disse plader kan købes henne.?????

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Claus.
Jamen dem kan du da stadig købe på trælasten, de kaldes Panelplader og det er ikke ægte overflade men en tynd plasticfilm på overfladen. Der findes dog nogle med ægte overflade men de er tykkere.
Så kan du også få "hobby" birkekrysfiner i 4 mm. tykkelse, så vidt jeg husker kan du kun få dem i målene 120 x120 cm

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Hej Claus.
Jamen dem kan du da stadig købe på trælasten, de kaldes Panelplader og det er ikke ægte overflade men en tynd plasticfilm på overfladen. Der findes dog nogle med ægte overflade men de er tykkere.
Så kan du også få "hobby" birkekrysfiner i 4 mm. tykkelse, så vidt jeg husker kan du kun få dem i målene 120 x120 cm

V.h. Håndværkeren
Tak for dit svar. Hvilken trælast mener du at de kan købes i. Jeg har prøvet et par steder her i Vejle. Meeen det er en skaffevare her i Vejle. :-((((

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Tjah det kan være en skaffe vare, nu bor jeg på Sydals og handler hos Davidsen a/s trælast i Høruphav, så vidt jeg ved har de også en afdeling oppe i nærheden af Vejle.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis