Bygge Beboelsesvogn

Hejsa alle jer LDSère

Jeg skal til at bygge nyt hus til sommer. Så er planen at vi vil bo på byggepladsen mens vi bygger da jeg selv skal lave en hel del af det. Jeg vil så selv bygge den beboelsesvogn til os. Jeg har undersøgt hvad sådan en koster i leje, så det kan ikke andet end betale sig at jeg selv bygger den og så sælger den bagefter. Jeg kunne så godt tænke mig at spørge om der er nogen herinde der kender til opbygning af sådan en vogn, jeg tænker specielt på indretningen af den. Håber der kommer en masse gode ideer herinde. Vil da også lige sige rigtig glædelig jul og godt nytår til alle os LDSèr. smile

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Var det ikke en mulighed at bruge en gammel campingvogn? Det hænder at folk giver den slags væk i den blå avis...

... og så en god jul og et godt nytår til dig.
Hej Claus....

Hvis du fortæller mere om din familie og hvor længe du skal bo i vognen...
Så vil du sikkert få nogle brugbare svar...

Men hvad med at lade dig inspirere af de udlejnings muligheder der er.. tænker på indretning og størrelse, de må jo kunne flyttes med lastvogn....

Hvad er der i øvrigt, galt med campingvognen??

Og måske en 20 eller 40 fods container til værktøj og værksted samt værksted..

Der fåes også ind imellem en aflagt beboelse container eller lignede i DBA.dk

På bybbepladser rundt omkring er der indrettet mane boboelser i containere...
De er ofte stablet og er relativt enkle at få flyttet igen.

Du vil også kunne færdig gørre dit isolerede værksted hurtigt og indrette den til midlertidig beboelse, med nogel væge der hurtigt kan fjernes og nogle el radiatorer..... Det lugter jo lidt af et rigtigt hus....

Men kan lide ideen om at være tilstede på byggepladsen. Det giver ekstra timer på byggeriet.... Men husk lige hvad er dine behov og hvad er familiens behov!!! Der vil kunne være meget store forskelle på disse behov...

Måske er det relativt dyrt at leje beboelse... men der er også mondre arbejde med det.... Husk på at det hele vil tage langt længere tid end forventet....

MVH Njord
Citat fra njord

Hej Claus....

Hvis du fortæller mere om din familie og hvor længe du skal bo i vognen...
Så vil du sikkert få nogle brugbare svar...

Men hvad med at lade dig inspirere af de udlejnings muligheder der er.. tænker på indretning og størrelse, de må jo kunne flyttes med lastvogn....

Hvad er der i øvrigt, galt med campingvognen??

Og måske en 20 eller 40 fods container til værktøj og værksted samt værksted..

Der fåes også ind imellem en aflagt beboelse container eller lignede i DBA.dk

På bybbepladser rundt omkring er der indrettet mane boboelser i containere...
De er ofte stablet og er relativt enkle at få flyttet igen.

Du vil også kunne færdig gørre dit isolerede værksted hurtigt og indrette den til midlertidig beboelse, med nogel væge der hurtigt kan fjernes og nogle el radiatorer..... Det lugter jo lidt af et rigtigt hus....

Men kan lide ideen om at være tilstede på byggepladsen. Det giver ekstra timer på byggeriet.... Men husk lige hvad er dine behov og hvad er familiens behov!!! Der vil kunne være meget store forskelle på disse behov...

Måske er det relativt dyrt at leje beboelse... men der er også mondre arbejde med det.... Husk på at det hele vil tage langt længere tid end forventet....
Min familie består af 2 voksne og et barn. Vi skal bo i vognen i ca 6 - 9 mdr. en aflagt beboelsesvogn er for dyr i forhold til hvad jeg kan bygge en for. Så kan den jo sælges bagefter med en god fortjeneste, så det er derfor jeg vil bygge en. Ja ved at bo på pladsen håber jeg at blive forskånet for tyveri af materialer. Det bliver vi sku hærget nok af til daglig på arbejde.
det er netop derfor vi vil bo på pladsen da jeg på denne måde kan være sammen med min familie. smile

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis