Allesammen

Hej allesammen,i ønskes en alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår, så må vi håbe, at lynæs og håndværkeren, kan komme med noget seriøs markværk!!.
Mvh. Claus. ( Gamle bådbygger)
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra C.H.S

Hej allesammen,i ønskes en alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår, så må vi håbe, at lynæs og håndværkeren, kan komme med noget seriøs markværk!!.
Mvh. Claus. ( Gamle bådbygger)
.

I lige måde, jeg går ud fra du mener MAKVÆRK", da jeg i hvertfald ikke gør i landbrug.
Det kan være jeg kan bruge din hjælp, da jeg påtænker at købe et træskib igen.
( bare gammel )rolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Som jeg skiver, er jeg gamle bådbygger, dvs. 32 år.Som bådebygger Så jeg har set mange sjove indlæg på den side, om både,på godt og ondt. Jeg har da også lært et eller andet, eller har jeg???. Jeg har arb. både i træ/ glasfiber/kulfiber/jern/bly, og alt det andet der er usundt. Men lad det nu vile.
En RIGTIG GLÆDLIGE JUL og ET GODT NYTÅR, TIL ALLESAMMEN, især til Lynæs og HÅNDVÆRKEREN
[Indlæg slettet]

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
hej C.H.S. Egentlig burde jeg jo være glad for en personlig hilsen, men i betragtning af dine tidligere indlæg, virker det nærmest underligt. Jeg er da ked af at du ikke kan blive enig med dig selv, om hvorvidt du har lært noget eller ej. Jeg ville under alle omstændigher foretrække at, den slags hilsener gik over private meddelelser.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis