god jul.

Med håb om at alles spørgsmål og svar har hjulpet nogen, ønskes i alle en god Julrolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Men vi går jo ikke på juleferie endnu... vi sidder trofast foran skærmen og besvarer (og stiller) spørgsmål 24/7/365 Vi er så at sige en af de få "arbedjspladser" der aldrig står helt stille!!

Men alligevel... God jul og godt nytår til dig også. Og må du få rigtig godt sejlervejr næste år :-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej Lynæs - og alle andre

Sidder heroppe i Norge tæt på Nordkapp i hylende snestorm og tænker på " sejler vejr i Danmark "og at "det er godt at være norsk i danmark "- - det er altså også godt at være dansk i danmark !!!!

Kommer dog hjem til jul - jeg vil gerne ønske alle en rigtig god jul og et godt nytår med håb om masser af godt sejlervejr i den kommende sæson.

Tak for gode indlæg - det er ubetinget bedste båd forum på nettet

Hilsen
Flying Leth
Hej
Je ve sørm da os gern li list et lille ønsk om en glælig jul samt et gåååååååt nytår til alle ydere, og nydere i LDS
Med julehilsen
Ole
Ås meg !
Glæææjeli H-Jul å gåt nyt h-År

Hå Hå Håndværk - eren
Hej til alle.

Jamen vi tilslutter os da med et ønske om en rigtig glædelig jul og et godt nytår til alle - om de sejler for vind, diesel eller benzin.

Må næste sæson tilsmile os med lige så meget sol og gerne lidt mere vind.

Mange hilsner fra
Fam. Bendsen
Bente II, Ishøj Havn

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Annonce
Hej,
Tak for godt år med interessante, informative, spændende - til tider belærende og politiske indlæg - men hvad - det har været sjovt !
Glædelig Jul og godt og lykkebringende Nytår herfra.
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
Sender også lige en glædelig jul - og en stribe HHHHHH -
Taget et fra Håndværkeren - så tænker han før han skriver sine "spidser" (noget med Ånden)
Givet et til Baune88, så han bruger hjernen før "jernet" når han skriver om sin puch (sorry, Baune, men du lå først for i min tanke-Læser dine indlæg, og glæder mig altid over verdenens mangfoldighed)
Giver et til os alle - vi har over året mere brug for et hjul, kan sættes på en go-cart - bruges som rat - sættes under et skab, så vi kan flytte værktøjet med os
Giver et til Jørgen, så kan mol blive til dur (indrømmet lidt langt ude - men fra E til H er en kvart toneart(tænkte nok mest fra Eb mol til Bb dur, men pyt, det er kun en halv skævert))
Resten til Jem og fix, så kan de også levere lidt kvalitet for pengene.
Dem som jeg så ikke fik trådt på 'tornene må så også have et godt nytår

Gerhard

Mit nytårsfortsæt??? - skulle gerne ramme Albuen d. 15/7 (men stikker en mig en hammer i hånden rammer jeg nok tommelen forinden)

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Skal jeg nu også til at tænke ???


Julehilsen fra H-Åndværkeren
Citat

"Giver et til Jørgen, så kan mol blive til dur (indrømmet lidt langt ude - men fra E til H er en kvart toneart(tænkte nok mest fra Eb mol til Bb dur, men pyt, det er kun en halv skævert))"

Elsker musik også i mol, så tak for hilsenen, hvis det var til mig.

Og en rigtig god jul til jer alle, og tak for alle de dejlige indlæg der er kommet! Stort kompliment til medlemmerne af siden.

Savner duften af vand, nu hvor vi er flyttet fra Jyllinge (næsten havn) til Himmelev ved Roskilde på grund af en stor vandskade hjemme.

Var hjemme i dag, og bare lugten af vandet satte mig i ekstase - der er ikke noget bedre.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis