Julehilsen til Blomsterdalen.dk

Skulle vi ikke alle sende en stor julehilsen til Zep og Bettevibsen på Blomsterdalen.dk, så de ved vi støtter dem.

De har jo kun blomster at tale om :wink: (ja, ja, jeg ved jeg står til tæsk)

Men de sender en hilsen til os i morgen, så hvorfor ikke vække dem med DK's kvikkeste side!! Det er rent snyd, men jeg ved Zep vil nyde det

http://www.blomsterdalen.dk/forum37/...pic.php?t=2195

Mvh. JørgenE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Julehilsen til Zep og Den Bette!!

JørgenE... Jeg skal nok stå ved din side når den søde, flinke Zep kommer efter dig!! Gad vide om alle fra Bornholm er lige så friske og glade som Zep...?!?

En juleglad Næstformand

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
ja, med den pige på siden får man enten dårlig samvittighed over hvor lidt man selv laver, eller også nyder man bare at der er nogen der er så sprudlende af livslyst.

Af hensyn til mig selv og ikke min kone har jeg valgt den sidste løsning, og jeg nyder den fra min stol med pibe, avis - nå, nej, smil fustration over hvad man kan nå, og glæde over nogen gør det i det ene liv vi lever. Men jeg har det helt fint kun som betragtersmile

Mvh. JørgenE
Der er dømt strafpoint for at fedte for modstanderen Næstformanden *GGG* Jeg vender frygteligt tilbage, når jeg har indhentet de 3 timers forsinkelse i søndagsprogrammet som hurtigfærgens "ridser i lakken" har foræret mig (kan ikke få smilies til at virke i mine indlæg - ellers havde jeg rakt tunge her...). Nu skal jeg liiiige have ungerne i seng og gjort klar til julehverdag imorgen og så ellers igang med at redigere 50 fotos fra Jul i Tivoli - wooouw siger jeg bare.
Øhhh Zep...!! JørgenE er ikke min modstander!! Han er min medspiller ;-) (fedte, fedte...)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Citat fra Næstformanden

JørgenE... Jeg skal nok stå ved din side når den søde, flinke Zep kommer efter dig!! Gad vide om alle fra Bornholm er lige så friske og glade som Zep...?!?

Jaaae Næstformanden, jeg mente nu også, at du fedtede for mig med ovenstående *GGG*

Men Jørgen har nu glemt en faktor i sine overvejelser - julehumøret ;-) Julehumøret redder ham fra tæsk denne gang. Men ok jeg kan måske "hævne" mig ved at sprede lidt julehumør så ;-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis