PU Skum - Holdbarhed

Når vi laver et køle- eller frostrum skal vi lukke alle de gennemføringer vi laver til rør, kabler osv. Dette gør vi ofte med skum. Og det er ikke for at være en firmaluder, men det irriterer mig at vi aldrig bruger mere end en kvart eller halv flaske, og så skal smide resten ud fordi det størkner i dysen inden næste projekt!! (Jo tak, vi har prøvet at blæse dysen ren, men det synes ikke at virke rigtigt!!)

Så mit spøgsmål er om de der pistoler man skruer på en flaske PU Skum kan holde til at man lader den stå i en måned eller 2? Og hvor de evt. kan købes til små penge? (Jeg vil gerne afprøve systemet inden jeg går ud og ofrer alt for mange af chefens penge!!)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
PU skum kan du købe et rense væske til. Og så sætter du bare hætten på rensevæsken og "vasker" dysen ren. Så kan du bruge den flere gange.
Hej næstformand
Hvor ville jeg ønske at mine folk tænkte på min pengepung, som du tænker på din chefs. Hvad gør han mon som jeg ikke gør. wink
Mvh Ole
Hmm... Det kan jeg sq ik lige sige dig Ole!! Men jeg kan sige dig, at hvis du, som min chef, er ærlig og reel overfor folkene får du meget igen!! Det er min egen erfaring. Jeg har været befalingsmand i forsvaret. Og jeg taler stadig med de 7 folk, som jeg havde under funktionsuddannelsen. De fik det der populært sagt hedder "Frihed, under ansvar" Et koncept jeg kørte fra dag 1. Jeg fortalte hvordan jeg ville tingene gjort, og hvordan de skulle opføre sig.
Efter dette, bad jeg dem sige til mig, hvis jeg havde en bussemand i næsen, eller min skjorte sad skævt. Dette kan nemlig stadig smutte selvom man har noget på skuldrene (Selvom det hedder noget andet i lærebogen... rolleyes )
Jeg tror de respekterede mig mere for min person, som for min rang. Og det er sådan jeg har det lidt med min chef!! Han er pissedygtig. Og ikke mindst er han kanon til at lære fra sig...

Et lille sidespring, men jeg vil stadig gerne høre fra folk der har en pistol til at skrue på en flaske skum...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis