Betræk til MBG GT 1970

Hej, er der nogen her i gruppen, der ved hvor man kan finde sædeindtræk til en gammel MGB - GT er jeg meget interesseret.>
Det må gerne være brugt, men det skal være reparerbart.
Læder ser jo bedst ud ! MEN mindre kan pt gøre mig glad.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg kan ikke sige nøjagtig hvor eler hvem!

Men mon ikke det er lettest at kontakte MG klubben, og se hvad de andre gør her. Jeg tror nok at de fleste henter deres dele i england. Ellers må du du væbne dig med tålmodighed og tage på et af forårets stumpemarkeder. Herning er størst, men Fredericia er også helt OK.

Men kontakt først MG klubben, eller søg evt på MG på de engelske sider.. Så skal der nok dukke masser af dele op og til rimelige priser.

MVH Njord
Glem brugt betræk.
Det vil være plastic i 99,9% af tilfældene, og da et nyt betræk til MG koster meget begrænset, vil jeg helt klart foreslå dig at købe nyt, hvis du vil købe plastic.
Jeg er ikke sikker på at nogen fremstiller det i læder, uden der er tale om en specialopgave, men det er da en farbar vej, specielt da det er en GT. Det er lidt mere problematisk i en åben, hvor det mishandles af sol og regn.
Ligesom Njord, vil jeg foreslå dig at gå til MGklubben og blive medlem og søge oplysninger.
mvh
ktm, med 1967 Mustang conv.

Med venlig hilsen
ktm

Tak til begge rådgivere - selvfølgelig gør man bare sådan.

Med venlig hilsen - og håb om at alle får et godt nytår

Gunnar Ersgaard
læderindtræk er ikke så dyrt som man kunne frygte, moss eller lign i endland har komplet indtræk i læder, i danmark kan du jo prøve , Lars Borsig, eller bonnevie på fyn , der er flere at vælge i mellem.

mvh. mgb ejer
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis