afstemning

jf. FAQ ser det ud til at alle for så vidt kan lave et indlæg på "Afstemning". Men når jeg trykker på ny tråd får jeg at vide at det har jeg ikke tilladelse til. Hvor skal man stille posen med juleøl for at få lov?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hov - det var uden bagtanke, men når jeg nu overvejer det, er det vel en ganske god idé.

Så stil den bare uden for din dør, og det gælder også alle andre LDS'ere, så kommer jeg lige en rundtur som julemanden. Til gengæld må I ikke forvente at høre fra mig den nærmeste tid, skal dels lige skifte tøj og så afsted´, og lidt indhabil må man vel være, hvis 6.000 brugere også sætter en pose ud, men det lyder fornøjeligt. Måske må jeg have en eller 2 af jer med på turen, for den bliver hård og ensformig - køre - drikke - sove - køre osv. Lidt som ekspeditionen til nordpolen. Men vi Lds'ere tager selv så hård en opgave med et smil - ikk, hvis I aller sørger for at posen står udenfor uden risiko for at man falder i den. De tomme sætter vi undervejrs - måske hos dig, og så er der også en bonus til dig ved indløsning af så mange tomme flasker.

Hvad var spørgsmålet i øvrigtwink

Mvh. JørgenE
ok så glemmer vi det
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis