Båndstrammer?

Den der slags båndstrammere der sidder på en lastbiltrailer uden skralde der "bare" strammer til, hedder de noget andet end båndstrammere ? Jeg kan ikke finde dem på nettet under båndstrammere ihvertfald .. Jeg skal bruge 6 stk til en trailer pressening wink
Håber der er en der har et svar ?

Hilsen Klaus

En venlig hilsen Klaus

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er de gummistropper med flere huller i, du tænker på, kan de købes hos i hvert fald lastvognsforhandlere/-værksteder.
De findes i forskellige udførelser, alt om de skal sættes fast på pressenningen eller de skal hænge i en snor på pressenningen.
Men de kan kun holde en pressenning og ikke gods som sådan.
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

Mjaajj .. Det er efterfølgeren til gummistroppen jeg er ude efter. Heller ikke helt den på linket.. Den fungerer ved du løfter et håndtag op, lidt lissom en skralde og så strammer man remmen og presser håndtaget ned igen og remmen er stram og låst .. Håber på flere gode bud smile

En venlig hilsen Klaus

hej
Er det noget i retning af den Falck bruger når de låser en bil på slidsken.
mvh autoole
Ved det ikke lige, det er heldigvis nogle år siden jeg har fået et lift af falckwink

En venlig hilsen Klaus

Citat fra KlausR

Den der slags båndstrammere der sidder på en lastbiltrailer uden skralde der "bare" strammer til, hedder de noget andet end båndstrammere ? Jeg kan ikke finde dem på nettet under båndstrammere ihvertfald .. Jeg skal bruge 6 stk til en trailer pressening wink
Håber der er en der har et svar ?

Hilsen Klaus

Prøv at se dette site :
http://www.nybye.net/default.asp?Site=Produkter.asp&Kategori=10
De kan også fås i T.Hansen - Harald Nyborg - etc. - etc. + tilsvarende butikker.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis