Bruger ikke-bruger

Et det ikke mærkeligt, at når vi er f.eks. 3 brugere er der 70 ikke brugere der også har logget ind på siden?

Jeg forstår det ikke helt, for de får jo ikke alle de fordele vi andre har, som at kunne lægge indlæg ind, skrive til hinanden og komme til at kende hinanden ikke at glemme.

Kan I ikke bekræfte, at der ikke er noget "farligt" ved at komme ind som reg. bruger - altså hverken at det koster penge, giver en masse mail, eller uønskede reklamer bortset fra dem brugere uforvarent kommer til at give, eller hvad der nu kan afholde dem fra at blive en del af fællesskabet.

Det er ikke nok at være nyder, for at kunne nyde må man også yde!

Husk det kære anonyme brugere, der ikke giver noget til gengæld.

Ikke rimeligt vel?

På forhånd tak til jer alle.

Mvh. JørgenE
29 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kære JørgenE...
Jeg har det rigtig godt, og er glad for at måtte deltage på din side, og lære dig at kende. Jeg har selv været inde at se på tallene en gang imellem, og det ser ret voldsomt ud sommetider!!
Jeg har ved flere lejligheder anbefalet folk denne side, som supplement til deres egen LDS viden. Flere har meld positivt tilbage, men der er ikke rigtigt nogen af dem der mener de kan bidrage med så meget. Derfor melder de sig ikke ind.

Jeg er vild med systemet: Man melder sig ind og kan stille spørgsmål, og man kan svare på spørgsmål hvis man vil. Jeg har lagt mærke til, at mange der kommer med svar, ofte slutter med ordene "... skulle der være andre der har et bedre forslag er de velkomne til at rette..." Og det viser jo at folk ikke er bange for at sige de ikke er proffer!!

Der har været et par reklamer rundt omkring, men dem har vi jo fået fjernet mere eller mindre...

Tak for et godt sted.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej Næstformand

Du er et skattet medlem, men det er ikke min side men vores side, for det er jo alle brugerne der skaber siden og den gode tone på siden.

Dejligt at høre fra en man kender fra siden ! som jeg mente med at "lære hinanden at kende" og efter i dag 144 indlæg fra dig, ved jeg ret præcist hvordan du er på siden, og det er meget positivt mentsmile

Mvh. JørgenE
Hej alle "lds-folk"!

Kan kun anbefale at lade sig registrere, så man kan kommentere div. indlæg og selv oprette nye tråde.
Jeg er selv megen aktiv læser, men, i perioder sker det at jeg skriver her, med noget jeg selv tror, kan være guldkorn for andre. Men, det der tiltaler mig mest, er muligheden for at kaste et spørgsmål i ringen, der ind til videre altid er blevet positivt besvaret.

Mvh. Birger

P.S. Jeg har aldrig været ude for nogle ubehageligheder i forbindelse med denne side.

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Hej

Kan bekræfte ovenstående. Der er alene fordele ved at registrere sig og blive medlem. Har aldrig modtaget en eneste irriterende mail eller lignende.
Så er der jo i øvrigt mulighed for at deltage på forskelligt niveau uden at der er problemer i det.
Så altså ingen grund til tøven.

mvh Anders
Kan også kun anbefale, at man registrerer sig som bruger på LDS. Det er et meget åbet "samfund" på nettet, som også tillader gæster bare at nyde! Gæster kan jo også være tilmeldte brugere (og dem er der mange af), der blot ikke er logget på. Jeg går stort set altid på som bruger og synes selv, at det er hyggeligt at "se" de kendte ansigter, når jeg er her.

Kan kun bekræfte, at man ikke som bruger skal betale noget eller gøre noget til gengæld udover at deltage i debatten til glæde for andre!
Annonce
Lad mig også bekræfte at det er ganske ufarligt at melde sig som bruger på siden. Jeg har ikke modtaget en eneste uopfordret mail fra siden og jeg kan skjule min mail-adresse, så den ikke udsættes for spam.

Der er en særdeles positiv tone på siden og det er uhyre sjældent at der er noge, der skælder andre ud. At man af og til kan være uenige om den korrekte fremgangsmåde i et LDS-projekt er en anden sag og i så fald diskuteres der næsten altid i et sobert sprog.

Kort sagt, hvis du vil bruge siden bør du ikke være bange for at oprette dig som bruger.

mvh
Torben
Jeg tror nu ikke det er noget specielt med denne side. De fleste debat-fora-sider har en forholdsvis stor mængde "kiggere" i forhold til folk der er logget ind.

Det ville selvfølgelig være dejligt hvis alle meldte sig som brugere - og deltog i debatterne - men jeg tror ikke lige det kommer til at ske..

Har nogle gange anbefalet siden til venner - der også har været tilmeldt som brugere. Det var til helt specifikke opgaver som de også fik god hjælp med. Men det er ikke alle der bliver hængende..

- Eller også er de så heldige at de ikke har en meget lang liste med ting der skal laves i huset (og haven) wink

Mvh
Niels
BEKENDELSE: Jeg må jo tilstå, at jeg nok er én af synderne der ofte optræder som ikke-bruger. Jeg er inde flere gange om dagen for at følge med i dette dejlige forum, men det er ikke hver gang jeg logger ind. Det gør jeg ofte kun, når jeg skal starte en ny tråd eller deltage i en eksisterende tråd.

Men som de andre også har anført, er der intet farligt forbundet med at deltage i dette forum. Ingen grimme mails eller eksponering af mailadresser - kun gode råd og vejledning fra de mange "rigtige" medlemmer.
Jeg vil også meget gerne bekræfte, at der ikke er noget farligt i at tilmelde sig siden officielt.
Jeg har absolut ikke oplevet noget som helst negativt i den sammenhæng.

Jeg har fået mange gode ideer ved at følge de mange spændende tråde, og ind imellem har jeg bidraget med lidt pip, der måske har kunnet være til gavn for andre, håber jeg da. Det er ikke få "link", jeg har lagt over i dokumenter til senere brug.

Grundlæggende synes jeg ikke så meget om total anonymitet i et sådant forum, hvilket kan tydes i retning af at man ikke vil være sig selv bekendt.
Selv om man ikke mener at kunne bidrage med noget, kan man da i det mindste bidrage ved at tilmelde sig.

I andre fora jeg følger, sporer jeg også en vis irritation over anonyme "kiggere", så vi er ikke helt galt afmarcherede.

Det er også en stor fornøjelse at opleve den altovervejende sobre tone, der benyttes.

mvh
ktm,
med en alenlang liste over ting, der burde laves!

Med venlig hilsen
ktm

 

UPSSS - jeg er også en af dem, der "bare" kikker indlæggene igennem uden indlogning - det gør jeg kun, når jeg skal skrive noget.

Sniffer  
Der er yderligere 19 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis