Anslå ca. pris på afvalmet tag med spær mm.

Er der en eller flere af jer som har et cirka-bud på hvad det vil koste (evt. i rå pris, dvs. materialer som spær, tagsten, undertag, 250mm. isolering mm.) at få afvalmet tag på et hus fra 1965 med fladt tag. M2 udgør 126 m2 ? (ca. 8,5x15 meter)

Evt. egne erfaringer med et sådan projekt.

Jeg har vedhæftet et billede af en tilfældig fundet 1969'er bolig hvor der er et afvalmet tag på som jeg ca. havde i tankerne. Den ovenstående bolig på 126m2 er dog ikke vinkelbygget som boligen på billedet.

Thomas
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nåeh Ja ! du skal nok regne med et sted imellem en og femhundrede tusinde kroner.
Altså helt ærligt Thomas, det er en gør det selv side, ikke en trælast ! Så hvad med at spørge der istedet.
Citat fra Håndværkeren

Nåeh Ja ! du skal nok regne med et sted imellem en og femhundrede tusinde kroner.
Altså helt ærligt Thomas, det er en gør det selv side, ikke en trælast ! Så hvad med at spørge der istedet.


Folk har vel lov at spørge om andres erfaringer? Og hvis man ikke har noget relevant at sige behøver man jo ikke svare på et indlæg?

Synes i hvert fald ikke Thomas behøvede at få sådan en sviner med på vejen
Hej Raun.
Se jeg kunne jo vælge at overse hvad du skriver til mig, det er ikke min stil.
Men mange gange syntes jeg spørgsmålene er lidt langt ude i skoven.
Og så er det jo et fortolknings spørgsmål, jeg foreslår Thomas at spørge en trælast hvor han med sikkerhed får en rigtig pris, og ikke en forestilling om hvad det måske kan komme til at koste ham, det ville kunne spare ham for megen spekulation.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis