Køb af motorsav

Hej
Jeg skal ud at købe en ny motorsav.Den gamle Partner vil ikke mere.Det var meningen at jeg bare ville købe en ny Partner igen,men har så fået at vide at de nye Partner save er noget skrammel.Jeg tror lidt på det, da jeg var i Harald Nyborg, så jeg at deres Mc Culloch var en tro kopi af Partneren,bare 400 kr billigere.Nu er jeg interesseret i en kvalitetsav men mit budget siger kun 2500 kr.Kan jeg få noget kvalitet til de penge.Mit forbrug af træ er ca 10 rummeter om året.
Mvh
Torben
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen

Jeg skulle måske lige nævne at de save jeg linkede til vist begge kan købe online. Reservedele i Ålborg er der ingen problemer med. Selvom Jonsered ikke har en officiel forhandler i Ålborg, så skaffer Almas http://www.almas.dk/ nemt og hurtigt tingene hjem. I øvrigt er Husquarna og Jonsered vist noget nær det samme og Husquarna sælges af Almas.
Bor selv i Ålborg.

mvh Anders
Hej.
Prøv at se på www.lytek.dk De har tilbud på Stihl. Jeg har selv købt MS180c og er godt tilfreds. De har webbutik.
Hej
Så blev motorsaven købt.Det blev en Stihl ms390c.En stor dejlig maskine.Den Kostede 3995 kr når de fik den gamle Parner i bytte.Så budgetet til en ny maskine blev noget større,men jeg tror på at de penge henter jeg ind igen i den anden ende.
Mvh
Torben
Annonce
Hej.
Du kunne have sparet 400 kr. hvis du havde set på mit ovenstående indlæg.. :-) og så havde du stadig den gamle sav.

Tillykke med den nye sav.
Hej Bankmand
Det er rigtigt,men jeg syntes at det var rart at se den i virkligheden inden køb.Almas (som Firmaet hedder) samlede den og prøvekørte den og jeg fik en del gode råd oveni og så skilte de mig af med den gamle maskine som var helt brændt sammen.Så det var ikke så ringe endda.biggrin
Mvh
Torben
Hej igen
UPS. Jeg kan se at jeg har skrevet den forkerte pris.Jeg gav kun 3595 kr så prisen er ved at være den samme som dit link.
Mvh
Torben
:-)
Så har du gjort et godt køb, for den personlige betjening er faktisk værd at give lidt ekstra for.
Hvis du skal lave brænde, så prøv at se denne hjemmeside. Det er sgu en smart maskine. Den tror jeg, at jeg skal prøve at leje.
http://www.lejelet.dk/hovedramme.htm
VH
Ole
Det ser godt nok effiktivt ud.Jeg tror de 400 kr for en dag er godt givet ud.Man må da have noget tilsvarende her i Ålborg,det skal undersøges.
Mvh
Torben
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis