Største bagagerum..

Hey - kan I hjælpe mig herinde...? Jeg kunne godt tænke mig et STORT bagagerum i min kommende bil men jeg vil ikke have en van eller stor stationcar...

Præferencerne er ikke så stor det skal bare gerne være en rigtig god bil i kan anbefale evt. også som brugtbil...

Dem jeg har kig på er
skoda octabivia - kæmpe bagagerum med HB
Mazda 3
Pegeaut 307sw
Skoda fabia

Men kom endelig med nogle bud...biggrin
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med en polo, og en buggitrailer med kasse, det er da en god bil, samt et stort bagagerum rolleyes.
Mvh autoole
Jeg kan anbefale en Toyota Yaris verso.Jeg har selv en og der kan man tale om stort bagagerum.2m3 regulært bagageplads når sæderne er nede.Sæderne kan klappes ned under guvet efter behov.Nogle mener den er uhyggelig grim.det er den måske også men den er da også utrolig charmendebiggrin .Jeg tror ikke man kan få en mere praktisk bil i den størrelse.
Mvh
Torben
Hey,

Kan kun anbefale Octaviaen. Har haft min (dvs. konen har haft) godt et halvt år og den er ganske enkelt en fornøjelse af køre i. Lidt blød i undervognen, men det er perfekt til en pendlerbil.
Ud fra de erfaringer, jeg kan læse på den tyske octaviaklubs hjemmeside, er det heller ikke en bil, der har de store problemer - hverken model 1 eller 2.

Fabiaen er også et glimrende køretøj - den nærmest nægter at gå i stykker, hvis man kan stole på diverse tests. Samtidig gider den næsten ikke ruste....

Og min yndling (min egen) Polo Classic, som er søster til Fabia'en - kæmpe bagagerum og ingen problemer ;-)

Kender en del, der har ældre Peugeot 307'ere - de har relativt mange børnesygdomme og småfejl.

Mvh.

Jan R.
Kanon information drenge... Det er alt sammen taget til efterretning...

Troede ikke en polo classic havde et stort bagagerum men der kan man bare se...biggrin
Helt klar en Skoda Octavia.

Ellers kig på VW's sedan modeller, eller evt Polo'ens klon Seat Cordoba.
Men i VW hedder de vist: Polo Classic, Jetta, Derby, Bora, Vento, eller måske en Golf Plus.

Der er også andre sedan odeller med stort bagagerum. Men VW har nok det største udvalg. Og da de har haft det gennem mange år findes de i forskellige brugt priser..... Og i varierende stand.

MVH Njord
Åh ja - Tak Njord. Hvordan kunne jeg glemme Ventoen. Fuldstændig overset og dermed relativ prisgunstig af en VW at være.....wink

Er selv på udkig efter en billig benziner, da jeg fra februar har ca. 100 km mindre pendlerkørsel..... JUBII - ud at se på bil igen biggrin (nogen, der er interesseret i en lettere brugt (300 tkm) Polo Classic SDI, der stadig kører på de originale bagbremser???!!!)biggrin biggrin

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis