Tandrem Peugeot

Hej

Jeg skal have skiftet tandremmen på bilen (Peugeot 406, 1,8 benzin 1999 model). Kan det gøres selv? Er det svært og vigtigst... hvordan gør man...?

Hvis det er for "farligt" at skifte den selv. Er der så nogen som kender nogle gode steder... evt. i tyskland, hvor man kan få det gjort til en ordentlig pris...?

mvh
Michael
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Jeg kan på dit spørgsmål læse at du ikke er sikker på hvordan det gøres, så kan jeg anbefale at du lader være, og hvorfor tage til Tyskland for at få den skiftet til en ordentlig pris, det kan da også gøres herhjemme.
Ps. Hvad er en ordentlig pris efter din mening. ?????
Mvh autoole
Hej
du skal gøre som Ole skriver.Den mindste fejl og din motor er skadet.Hvis du får den skiftet på et autoriseret værksted koster det kassen.Jeg havde en Fiat Punto hvor tandremmen skulle skiftes og Fiat ville have 2775 kr for at skifte den.Byens anden Fiat forhandler forlangte akkurat det samme.Så kontaktede jeg et lille værksted og de ville kun have 600 kr for det samme arbejde.Så der er nogen der virkelig tager ved.Så ring rundt,der er en del penge at spare.
Mvh
Torben
I tillæg til Toje og Ole - hvis du ikke er meget sikker i din sag, så lad være. Især da Peugeot'en er relativ nem at gå til. Mener det koster under 1500,- på det autoriserede.

Du kan spare penge i Tyskland, især hvis det er større reparationer - men for noget så simpelt som ovenstående, så dør det i tid......

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis