vask af topmadras

Hejsa !

da jeg holdte fest her i weekenden blev der desvære spildt en øl i min seng, jeg har derefter tøret det op og lagt et lag salt der kan suge fugten. Den lugter knapt så godt mere, er der nogen der ved om det er muligt at få renset sin topmadras et sted ?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De fleste topmadrasser kan lynes op, og så kan du pille betrækket af og vaske det i vaskemaskinen, selve "kærnen" kan du evt. vaske med en vandslange og noget sæbe. Du skal nok regne med at det tager 1-2 dage før den er tør, men så er den jo også klar til næste fest.

Det kan være nemmere at komme betrækket på men det stadig er vådt. Ellers tror jeg at de fleste renserier kan klare sådan en opgave.

Mvh

Klaus
Citat fra hanziman

Hejsa !

da jeg holdte fest her i weekenden blev der desvære spildt en øl i min seng, jeg har derefter tøret det op og lagt et lag salt der kan suge fugten. Den lugter knapt så godt mere, er der nogen der ved om det er muligt at få renset sin topmadras et sted ?

Vaskede faktisk min her i sommers.
Nu kan jeg selfølgelig ikke sige hvad din madras er lavet af.
Min er lavet af nogen latex agtigt ting, og så bomul rundt om.
Jeg tog bare bomuls delen af og slæbte den ned til vaskerriget, brugte en stor 17kilo's maskine.
Min almindelige maskine er ganske enkelt ikke stor nok til den =)

Så klø du bare på.
håber at du kunne bruge det til noget. cool

Nielsen
Hej

Få fat i noget rodalon, farvehandler ell lignende.
Vupti, så er lugten væk.

Colormann
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis