GlÆder Du Dig Til NÆste Valg ?

Som fler og fler opdager, er landet belastet af et meget lille mindretal af godsejere og koncerndirektører, der på forunderlig vis har fået manipuleret stemmekvæget til at forære dem magten i folketinget.
Befolkningen er vist nu ved at få sig en øjenåbner, hvis man skal tro meningsmålingerne. Derfor denne lille meningsmåling, som man frit kan fravæge, på samme måde som vi kan med det nuværende regime ved næste valg.:p

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Som fler og fler opdager, er landet belastet af et... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra MUFI

Som fler og fler opdager, er landet belastet af et meget lille mindretal af godsejere og koncerndirektører, der på forunderlig vis har fået manipuleret stemmekvæget til at forære dem magten i folketinget.

Befolkningen er vist nu ved at få sig en øjenåbner, hvis man skal tro meningsmålingerne. Derfor denne lille meningsmåling, som man frit kan fravæge, på samme måde som vi kan med det nuværende regime ved næste valg.:p
Ja! jeg vil pokers gerne af med ham Anders. Han er ellers begyndt at simulerer Socialdemokratisk politik her på det sidste. men pas på! Han bluffer.
Jeg glæder mig til Helle bliver Statsminister.

Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
Forhåbentligt bliver det ikke Socialdemokratisk ved næste valg !
De har jo bare brugt penge som ingen havde, vi tager bare lån i udlandet til eks. bistand til lande der har det svært, medens de rigtige store rige lande ikke giver en procentdel af brutonational indkomsten. Men lille Danmark må sandelig vise at vi sagtens kan det der med ulands bistand.
Den politik der er i øjeblikket er ikke det optimale, men dog bedre end hvad Sociald. har kunnet hoste op med i mange år.
Og sådan som de for øjeblikket opfører sig, tror jeg ikke de har mange chancer ved næste valg.
Det er muligt at ham Anders FJog er ret hård og giver til de rige, men jeg har ikke meget at udsætte på den politik han fører, selvom jeg ikke stemte på ham ved sidste valg. Og mon han har MALER hjerne ???

Håndværkeren
Beklager, har læst alle indlæg, og de er vel alle relevante for den enkelte og det er også fint, men LDS er ikke til hverken diskussion om etnisk, regering, seksualitet, hårfarve, rig/fattig, klasseskel, men derimod et sted hvor alle kan sludre samme og give hinanden råd, så tråden stoppes hermed.

Ikke særligt demokratisk, men det er vi heller ikke herinde. Man finder vores ide´, og følger den, og så er der næsten frit valg, men går man længere, så er det mit privilegie, at stoppe det.

Find et andet forum, der er masser af dem, der netop er skabt til politik.

Og der er man garanteret velkomne, men ikke på en side med håndværk o.lign. som speciale.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også