Lejre...

Hvor kan man købe lukkede lejre henne? Jeg leder efter nogen med 20mm indvendigt mål...
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra znapster

Hvor kan man købe lukkede lejre henne? Jeg leder efter nogen med 20mm indvendigt mål...


Hej Znapster.
Jeg går ud fra at du mener Kugle eller rulle Lejer, jeg går til den lokale smed der så skaffer dem hjem, men mon ikke en Mekanikker kan gøre det samme for dig.

V.h. Håndværkeren smile
Hej
Det er et lidt vagt spørgsmål du der kommer med, hvad med udv. diameter, samt breden. Måske kan der findes et standardleje som kan opfylde dit ønske, men lidt flere oplysninger ville være en god ide.
mvh autoole
Citat fra autoole

Hej
Det er et lidt vagt spørgsmål du der kommer med, hvad med udv. diameter, samt breden. Måske kan der findes et standardleje som kan opfylde dit ønske, men lidt flere oplysninger ville være en god ide.
mvh autoole


Udvendig mål er ligegyldige da det er noget hjemmelavet fusk jeg skal igang med...

lejerne skal bare være så gode og billige som muligt og så bliver resten tilpasset da det skal blive et custom cykelnav.... I kan klikke på linket herunder og se hvad min plan er...

http://www.gsportbmx.co.uk/products/hubs/hubs_home.html
Citat fra Håndværkeren

Køb Billigt skrammel og græd mange, køb kvalitet og græd en gang !


hvad var det for noget ævl at sige...? confused

Jeg har aldrig sagt jeg skulle have skrammel - sagde bare jeg skulle skaffe god lejre så billigt som muligt... Gider jo ikke bruge 2000.- på lejre til et cykel nav...



At tale før man tænker er som at tørre røv før man skider...
Tjah som du dog kan sige det ! Men så må du jo LEJRE videre om det er med telt eller med soveposen på åben mark.
Inden I nu river hovederne af hinanden, så har Biltema lukkede kuglelejer med 20 mm indv. diameter til under en 20'er.

Håndværker: Venligst ikke moppe nogen p.g.a. stavefejl - min kone - og ca 10% af resten af befolkningen i Danmark - er ordblinde, og de synes IKKE det er morsomt.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Citat fra znapster

Udvendig mål er ligegyldige da det er noget hjemmelavet fusk jeg skal igang med...

lejerne skal bare være så gode og billige som muligt og så bliver resten tilpasset da det skal blive et custom cykelnav.... I kan klikke på linket herunder og se hvad min plan er...

http://www.gsportbmx.co.uk/products/hubs/hubs_home.html


se det var jo en anden snak, havde du bare skrevet at de andre mål var ligegyldige, så havde du fået et par leverandører fluks, men som albino skriver
prøv biltema.
Ps. der står nok biltema på dem, men de kan godt være lavet af SKF.
mvh autoole
Hej Albino.
Ordblindhed tror jeg ikke det var, for znapster staver det korekt i flertal.
Og jeg har selv været ordblind i hele min skoletid, jeg kunne ikke læse en bog eller bare en avis, jeg hakkede mig igennem uden at få en mening ud af det.
Jeg har skrevet mig ud af det, og har i forbindelse med min sidste uddandelse taget 10 klasses dansk prøven i mundtlig og skriftlig Dansk. Jeg fik 8 i mundtlig og 10 i skriftlig.
Og jeg kan love dig for jeg var stolt, her havde jeg kæmpet mig op på den anden side af læsefærdigheden, så jeg i dag kan få mening ud af det skrevne ord. Men der skal stædighed til.

V.h. Håndværkeren
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis