hjælp til puch

hej håber at i kan hjælpe mig med min puch

da jeg var ude og kørere på lige vej kørte jeg 80km/t og så da jeg stoppede og kørte igen så da jeg kom op på 60km/t ca begyndte den at gå ned i fart og den gav nogle høje brav i udstødningen og man kunne ikke give den gas og man kunne ikke starte den så prøvede jeg at spænde topstykket/cylender så ville den starte men ville ikke kørere mere en 50km/t
jeg ved bare et bund pakningen den går i stykker tit men pleget ikke at køre så dan

nogle der har et bud på hva det kan være


mvh philippe

h
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne måske skyldes at man kun må køre 30 km/t på en puch rolleyes At presse en 50 kubik til det, du gør, betyder ofte kort levetid for motoren - ikke mindst hvis du overhaler Onkel Haps højre om på cykelstien.

Det er ret råddent at køre 80 på en Puch, uanset model. Hvis du klamper forbremsen i en nødsituation, får du forhjulet lige op i klokkeværket (og en benzintank med i købet).

Det er både din egen og andre trafikanters sikkerhed, du sætter på spil.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

det er ikke standart cylender der sidder på det er 45mm 70cc italy racing cylender og 18mm dellorto kaburator racer krumtap og tanhjul og kobling tun udstødning yder 7.5 hk og der er stel forstærker på har prøvet at bremse hårt op sker ikke noget

h
det er en model p+k

h
Det er måske meget godt at du ikke kan få lavet din knallert, kan du ikke lave din motor, kan du heller ikke lave dine bremser. Lad den stå og lad os andre færdes på vejene i sikkerhed.

 

Handy:

Tror vi taler til døve ører

Håber ikke, han bor i Ishøj-området, vi har en knægt på 9, som cykler til og fra skole hver dag, vil nødig have ham pløjet ned af en super-ulovlig knallert med 80 i timen...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Næ - men hvis de gutter blev lukket ude af forummet kunne vi vise at vi havde en holdning omkring deres ulovligheder. Når vi taler eks. pirat software er der jo ingen medlidenhed.
Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis