En god gerning søges

Hej Alle
Jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til at montere en skorsten på gavlen af huset, altså på et billede wink hvor er det lige jeg kan få hjælp til den opgave ??

Hilsen Klaus

En venlig hilsen Klaus

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bare for at se hvordan det kommer til at se ud???

Sniffer  
Nemlig ja ... Jeg har nemlig en ide med en utraditionel farve ...

Hilsen Klaus

En venlig hilsen Klaus

Jeg tog nogle digitalbilleder af min hytte. Brugte bare Paint til at isætte anden type vinduer og med anden farve end der var - det gav mig god oplysning om hvordan det ville se ud.
Måske kan du gøre det samme med din skorsten.

Sniffer  
Tog du billeder og satte ind eller malede du nogle på ?

En venlig hilsen Klaus

Tog nogle billeder af relevante steder på huset. Jeg havde planer om at "vende" et 60 x120 vindue i badeværelset. Det gjorde jeg i et (gratis) fotoprogram, ved at indtegne vinduet med den nye farve og derefter stjæle mursten til at lukke hullet med.
I paint skulle du kunne trække en lang rektangel som skorsten og derefter farve. Selvom det ikke vil blive perfekt, vil det alligevel give en rettesnor om hvordan resultatet bliver.
Du kan jo også udskrive et billede på alm. papir og sætte dig og tegne.

Sniffer  
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også