Ohnoo... Yahoo searchbar!!

Konen er kommet til at installere en yahoo searchbar!! Jeg kan ikke helt huske hvad det er man skal gøre, og kan ikke finde den tråd der var her på siderne for et stykke tid siden:-(

Konens småbrædre har desuden 5-6 stykker på deres computer, og dem vil de også gerne af med. Nogen der har en UDFØRLIG beskrivelse af hvordan man fjerner det Sh*t?mad

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du Windows XP kan du bare gendanne komputteren på en given dato, hvor du ved at der ikke var problemer.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Tryk på Start gå ind i kontrolpanel, derefter tilføj/fjern programmer. Så skulle du kunne se Yahoo toolbar derinde, så er det bare at trykke på fjern.:p
Har prøvet det med tilføj/fjern.Men det virker ikke. Når jeg trykker på "fjern" sker der ingenting :-(
Jeg har dog været inde i et eller andet (Guidet over MSN) og deaktivere den, men den er der stadig...

Næstformanden

Jeg kvalte min i systemfilerne, men det er da ikke noget jeg tør anbefale dig, hvis du ikke er vant til at rode der.
Du kan også forsøge, at deaktiverer starten af den .
Start----kør--msconfig---ok Kik under fanebladet "start" efter den og deaktivere den. Om det holder ved jeg ikke.

Sniffer  
Sniffer--> Næstformanden har folk til at rode med computeren... ;-) Ellers ville den jo, som alt andet, være en del af mine Lav-Det-Selv projekter som konen ikke er så vild med;-)
Jeg har deaktiveret den.

Ellers tak for hjælpen

Næstformanden

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis