Claus V

Lige en lille beretning om kundebetjeningen hos Clas V, Vordingborggade, København. Jeg forespurgte pr.mail om de kunne levere et relæ til MaxPower bovpropel d. 28.6. Næste dag svarede de at det kunne de. Jeg lavede en internet ordre d. 30.6, blev derefter ringet op og fortalt at er var en leveringstid på 2, max 3 uger. OK med mig. Efter godt en måned forsøgte jeg med flere mails at spørge om levering. Ingen svar. Senere mange telefoniske henvendelser. Svaret var hver gang at de ville undersøge det og ringe tilbage. Stadig ingen svar, før d. 8.11. Fik en forklaring om at en maskine til emballering gav problemer, men varen ville blive afsendt senest næste dag. Modtog varen d. 10.11.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne se ud som det var en helt anden "maskine" det var galt med.
De gamle Incaer havde denne forklaring på problemet: Samvittigheden er en lille trekantet plade der sidder ved hjertet, den kører rundt hver gang der gøres noget forkert og det gør ondt, men der findes menesker der har slidt den rund så den ikke længere virker.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis