Gulvvarme på 1. sal

Hep

Er der nogen der har erfaringer med gulvvarme på 1. sal på et træbjælkelag?

Jeg står og skal lave nyt dæk på et hus for at udnytte den kommende 1. sal - mit problem ligger bare i at lave en GOD og EFFEKTIV gulvvarme løsning på et træbjælkelg...? Nogen der har nogle ideer.. for så vil jeg da gerne høre dem...


Og ville det være bedre at vente til at betonstøberierne igen bliver leveringsdygtige og så selv støbe gulvvarme oven på beton elementer???


Håber I kan hjælpe...wink
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Znapster,

Ja, jeg kunne godt have givet dig et par guldkorn, men måske en anden gang.

Mvh

Klaus
Citat fra www.spotvvs.dk

Hej Znapster,

Ja, jeg kunne godt have givet dig et par guldkorn, men måske en anden gang.

Mvh

Klaus


Kære tudefjæs - det behøver du skam ikke - jeg er uddannet bygningskonstruktør så jeg ved godt hvordan det skal laves og ellers kan jeg jo bare høre en af de 30 andre kollegaer jeg har på tegnestuen der er hhv. arkitekter, bygningskonstruktører eller ingeniører....biggrin

DERFOR kan man jo godt høre om der er nogen herinde der har nogle gode erfaringer de vil dele for den "korrekte" måde er langt fra billig....

Desuden gider jeg ikke have dit råd efter at have læst dit vrøvl med støbning af terrændæk... For det er da den største gang ævl jeg længe har læst...

Skulle du egentlig ikke være ude og tælle dit lager op...? Hvis du smutter nu så giver jeg en kiks til kaffen:

tudekiks.jpg
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej Znapster,

Så vidt jeg kan se så er du kun elev, og efter hvad du skriver så går du stadig i børnehaveklasse.

Når nu du er så klog, uddannet bygningskonstruktør, arbejder sammen med arkitekter, bygningskonstruktører, og ingeniører, hvorfor spører du så om så meget herinde? bare en tanke.