leveringsproblemer gulvflamingo

Jeg har oplevet at flere byggemarkeder ikke kan levere gulvflamingo - der kan gå op til 1-1½ måned inden de får noget hjem. Priserne er også på himmelflugt - prisstigninger på 10-20% (120,- pr. m2 inkl. moms har jeg hørt flere steder). Er der nogen der ved hvad grunden kan være? Er der nogen der kender et byggemarked i Jylland der stadig kan levere til "gamle priser"?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilken tykkelse skal du bruge og hvor meget ??

Jeg har ikke oplevet nogle specielle mangler.

Men det lyder underligt da byggeriet er lidt nede i kadance i forhold til for et år eller mere siden. Så det normale billede burde bestemt ikke være leverings problemer.

Klik fx her http://www.lavpristommerhandelen.dk/index2.htm men om de har på lager vides ikke.

Venligst Njord

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af njord (den 08-05-2003).]

MVH Njord
Hej Njord!

Men se lige deres pris på 225mm :

225 mm VIK-godkendt 60x120 cm Pr. m² kr.
149,00

Det er jo da slet ikke billigt (prisen har været nede i 85,- andre steder)!

Jeg skal blot bruge godt 28m2 (39 plader hvis størrelsen er 60x120cm).
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
OK så er deres pris høj.. Men du skrev ikke om det skulle være 160 eller 225 eller ??

Men måske er det olieprisen på verdensmarkedet der har flyttet en del på flamingo prisen..

Jeg ved det ikke men det er da en mulighed.

Venligst Njord

MVH Njord
Jeg ved et sted hvor jeg kan få 225mm til 100,75 kr pr. m2, så jeg må hellere få det bestilt inden de også løber tør.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
ThomasB: Da han spurgte til Bygmax gjorde du jo selv dit for at skræmme ham væk - men du er måske ude efter en prøvekanin... wink

Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Hej Thomas smile

Det jeg skrev, skrev jeg ikke for at skræmme nogen væk. Jeg skrev bare at jeg ikke ville forudbetale.

Vil man have billige varer, så kan man nogle gange være nød til at tage en risiko smile

Hvis bygmax kan levere til 80 kr/kvm, og de andre til 120 kr/kvm, så tror jeg nok at jeg ville overveje at prøve bygmax.

Og hvis man taler med ham fra bygmax, kan det være at han den/de første par gange, vil levere pr. efterkrav?

Jeg skriver til ham, at han lige skal komme herind og kigge lidt på LDS.

Iøvrigt er de ved at bygge på den grund, der ligger overfor min - gæt hvilke overskydende materialer de hentede i går?
Jeps, gulvflamingo.. MEGET..

Hvis man er lidt halvkriminel (eller bare god til at krejle med håndværkre=en kasse øl) , så er der mange penge at spare i mit nybygger-område wink

Mvh
ThomasB

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 08-05-2003).]
Jeg tror jeg springer over bygmax denne gang (de skal have 400,- for levering (det giver jo 14,25 ekstra pr m2 ved 28m2) - det andet sted skal jeg give 70,- +2,5 pr m2) - så prisen ender næsten på det samme. Bygmax sender direkte fra fabrik, så jeg kan ikke selv hente det og spare de 400.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Bailey:
Jeg er bekendt med OLTs lave priser på gulvflamingo, men målene (50x240cm) passer skidt i.f.t. mit behov - plader i 60x120 betyder at jeg skal skære blot få cm af på begge led, så det jeg ville spare ved at købe hos OLT, ville gå tabt i spild.
Odense Lavpris Tømmerhandel er en sjov biks a la gammel landhandel med alt muligt nyt/gammelt/billigt. Har købt en del småting hos OLT.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis