leveringsproblemer gulvflamingo

Jeg har oplevet at flere byggemarkeder ikke kan levere gulvflamingo - der kan gå op til 1-1½ måned inden de får noget hjem. Priserne er også på himmelflugt - prisstigninger på 10-20% (120,- pr. m2 inkl. moms har jeg hørt flere steder). Er der nogen der ved hvad grunden kan være? Er der nogen der kender et byggemarked i Jylland der stadig kan levere til "gamle priser"?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har oplevet at flere byggemarkeder ikke kan... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej alle LDS´ere

Jeg kan se i har haft firmaet bygmax oppe at vende her inde på siden. Jeg er selv ved at totalrenovere et hus fra 64 i solrød strand. Og jeg kan sige jeg har "vovet pelsen" og købt fra ham tilbage i okt/nov der købte jeg styrolit 150 mm, slanger og rio net og det hele forløb smertefrit og siden dengang har jeg udelukkende brugt bygmax som leverandør. Flemming som han hedder er en rigtig herlig mand som er til at snakke med og er villig til at undersøge tingene for sig og er altid til at få fat i. siden første gang jeg har bestilt hos ham er giro kortet kommet efter varen til tider og desuden kan man også nøjes med at stille bank garanti. så hvis i kan se der nogle penge at spare skal i bare springe ud i det. da i for en god handel og hurtig betjening og levering.smile Så når i nu er færdige med at være skeptiske og sige jamen det kan man jo bare hente selv til samme pris eller måske 1 krone billigere så har i jo også selv transport og slidtage af køretøjet. det skal man også lige have med i sin kalkulation.
Ellers har jeg kun at ønske jer alle en rigtig god påske
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis