Siemens opvaskemaskine

Hej

Jeg har en Simens opvaskemaskine SE 65560.

Den vil ikke stoppe med at pumpe vand ud. Pumpen køre hele tiden også når frontlågen åbnes.
Problemet opstod efter at afløbet havde været stoppet.

Jeg har prøvet at slukke for strømmen, men lige lidt har det hjulpet

Er der nogen der har gode forslag?
Hej Jeg har en Simens opvaskemaskine SE 65560.... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg pillede alt ud og skruede en skrue ud ned ved pumpen som står i instruktionsbogen.
Herefter rensede jeg alt dernede og den kørte nu uden at pumpe vand ud.
stlaursen:
Du skal ikke tage "den store hvide fætter" ud.
Du skal gå ind nedefra. Min Siemens ser lidt anderledes ud. På den sidder pumpen i venstre side.
Den sidder i en art bajonetfatning. Når man har trykket en plast "dims" ind, der låser for drejning, kan man efter afmontering af elstikket, dreje pumpen og trække den tilbage.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Det prøver jeg, og så skriver jeg lige, hvad resultatet blev

Hej jeg har en simens opvaskemaskine SE44E235SK  det drejer sig om at min opvaskemaskine når jeg tænder gør den  tingen rent men efter ryger biskidtvand ikke ud. jeg har tjækket afløber osv og rørt . men ingen problemer, er der ´nogen der kan hjælp miig med at få den igang igen

 

 

mvh ferhat


Hej jeg har en simens opvaskemaskine SE44E235SK  det drejer sig om at min opvaskemaskine når jeg tænder den den gør tingen rent men efter ryger biskidte vand ikke ud. jeg har tjækket afløber osv og rørt . men ingen problemer, er der ´nogen der kan hjælp miig med at få den igang igen

 

 

mvh ferhat

Annonce
Hej
1. Hvis det er den type, hvor der er vand i bunden, det vil sige der løber vand ud, neden under maskinen, og
det rigistrer den. Check for utætheder.
2. Check selvfølgelig filter.
3. ellers prøv at hælde 3-5 liter kogende vand i maskinen med maskinrens i og lade det virke 5 minutter, inden du lader den pumpe igen.
mvh
Søren

Med venlig hilsen

Søren
Min Simens opvaskemaskine melder fejl E15
- forleden dag hjalp det at vippen maskinen og den fungerer igen.
-men nu er det samme problem.
Jeg har skruet front af og opsuget vandet der står i bunden. Maskinen kører igen.

Men hvordan får jeg flamingo flyderen til at klikke når jeg trykker på den- den sidder ligesom fast på bunden?

Jensen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis