Greb og lås til terassedør

Jeg har netop modtaget en ny terassedør, som nu venter på at blive monteret. Døren, som er med 3-punktslås, er forberedt for aflåsning idet der er forboret hul til montering af låsecylinder både udvendig og indvendig. Ligeledes er der forberedt for montering af greb på begge sider af døren.

Nu lyder det nok som et banalt spørgsmål, men jeg skal købe greb og cylinder, og er kommet i tvivl om hvad man plejer at have på en terassedør der åbner ud i haven:

- Greb på begge sider, eller fingergreb på den ene side?
- aflåsning med nøgle indvendigt er meget smart mht. forebyggelse af indbrud, har I nogen sinde haft behov for låsecylinder på ydersiden?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Låsen i terassedøren er en god ide, men det er enormt ireterende at huske at låse inden du forlader huset, samt at der altid er låst når man skal ud af døren.

Mvh

Klaus
Det var da pænt af dig at smide en reklame på et 4 år gammel spørgsmål..
Desværre bliver det meget negativt modtaget her fordi du bryder reglerne..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg er ny her i forummet, og havde overset datoen for indlægget. Det var bestemt ikke ment som reklame, men nærmere som en oplysning for brugeren, at der findes en lås der kan løse problemet. Beklager, hvis dette blev set som reklame. I må meget gerne slette tråden.

Der er nogle der finder alt vedr. deres eget firma's produkter og så smider reklamer for dem selv..

og så er der andre der har et firma, men nyder at hjælpe andre lds'er ligesom de selv søger råd.. de har deres link i signaturen og jeg tror på at mange nysgerrige som undertegnet nok lige klikker en gang..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis