Håndværkeren+Lynæs

Kan vi ikke oprette et forum, for de to, så vi er fri for ders interner små skænderier.Mhv. Claus
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Eller et "under bæltestædet - jeg har iøvrigt ikke noget relevant at tilføje - men se mig" forum - samt en lille afstemningsbox, hvor vi/jer andre kan dømme rødt kort til et indlæg.
Gerhard
(Er generelt ment, og ikke møntet på to som generelt leverer indlæg, som jeg hygger mig med at læse)

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Citat fra C.H.S

Kan vi ikke oprette et forum, for de to, så vi er fri for ders interner små skænderier.Mhv. Claus
.

hej du har da altid den mulighed at udelukke personer efter eget valg fra dine egne tråde, og måske undgå at se dem overhovedet, jeg er ikke helt sikker på hvordan det virker.rolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Begge er jo markante profiler herinde, og at de ind imellem støder sammen med forskellige synspunkter er nærmest uundgåeligt.

Jeg synes, begge bidrager med mange gode indlæg og tilgangsvinkler på andres spørgmål. Man kan ind imellem være uenig, også i stilen, men det ville da være frygtelig synd at lægge låg på ytringsfriheden, blot fordi man ikke lige er på bølgelængde.

Og så lad dem da drille hinanden lidt ind imellem rolleyes

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej Albino m.f.
Jeg har prøvet at skrive en privat besked til Lynæs, men han er åbenbart meget vred på mig, hvilket jeg er ked af. For det er Lynæs der havde misforstået mit indlæg. Jeg spurgte om han havde fået Dilerium, og grunden var at han havde fået trykket to gange så hans indlæg til spørgeren var ens i to rubrikker. Det var ikke min hensigt at generer Lynæs eller for den sags skyld andre her inde.
Lynæs og jeg har nok forskellige meninger om nogen ting, eller vi vil gøre tingene på hver sin måde. Men Generer ham er ikke min hensigt, og jeg ville ønske at han gad svare på min private hendvendelse så vi kan få denne sag ud af verden.

V.h. Håndværkeren
Hvad skal man dog sige til det her?.
Til håndværkeren, jeg har da svaret at jeg synes du gik over stregen, og så er det glemt for mit vedkommende.
Til Abino, som jeg ved er/var lidt sur på mig fordi jeg gik lidt tæt på vedr. søvejsregler. Ytringsfrihed er en god ting og i den forbindelse er det da rigtigt rart at, der ikke er læsepligt på de forskellige indlæg, uanset hvem der har skrevet det.
Til Gerhard, som lyder til at være en hyggelig fyr, hvem skal så stemme ? trådstarteren eller alle ? I forvejen kan trådstarteren jo udelukke mig, hvis han ønsker det, alle andre kan jo sable et indlæg ned hvis man synes det er noget sludder. Her vil jeg så synes at det bør sagligt begrundes, hvis ikke er jeg bange for at den fine tone, som dog hersker for det meste, vil gå tabt.

Her vil jeg lige anføre at henvisninger til andres åndsevner nok ikke passer sig i dette forum, som jo består af spørgsmål og svar i reletion til et problem, eller som f.eks. i Albinos tilfælde beretter om et dejligt sted, hvilket efter min mening er et super tiltag.

håber i alle har det godt.
hilsen Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Hejsa,
Jeg kan kun tilslutte mig Albinos indlæg - begge de Herrer bidrager i stride strømme med gode, konstruktive og informative indlæg. Når det så er sagt skal vi alle huske på at med X-antal 1000 medlemmer her på forummet, vil der ALTID være forskellige opfattelser af humor, religion, håndværktøj, politik og måden man laver rust og glasfiber på :-))
Personligt kunne jeg godt tænke mig en stille pils en dag med dig Håndværkeren - for din humor er sku underfundig og tænksom - selv for en dybt forankret, aldrende jyde som mig :-)
Ha´ en rigtig fantastisk dag alle !
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
Jæ de æ dæleme rigtig, je ve ha pilsen mæ os
mvh Ole
Hej Ole,

Måske vi skulle lave et lille LDS træf :-)
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
Tjaeeee
Det kunne da være sjovt, man danner sig jo altid et billede af modspillerne, og det viser sig jo den ene gang efter den anden,altid aldrig at passe.
mvh Ole
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis