Håndværkeren+Lynæs

Kan vi ikke oprette et forum, for de to, så vi er fri for ders interner små skænderier.Mhv. Claus
Kan vi ikke oprette et forum, for de to, så vi er... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Vangsoe

Hej Ole,

Måske vi skulle lave et lille LDS træf :-)
Med venlig hilsen
Vangsøe
.

Jeg kan fortælle dig at, håndværkeren og jeg har taget et lille forskud på et LDS træf, for et par måneder siden, og det var ganske hyggeligt. Det foregik på min hjemmebane i Tommerup, hvor håndv. og hans hund var på besøgrolleyes , han på motorcykel og hunden i sidevogn.smile

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra lynæs

Til Abino, som jeg ved er/var lidt sur på mig fordi jeg gik lidt tæt på vedr. søvejsregler.


Lynæs:

Lad ikke solen gå ned over din vrede - og slet ikke når den går så smukt ned som på min elskede Albuen.

Naturligvis er jeg ikke sur længere - efter vores ferie var jeg bare en lille smule træt af sejlere, som absolut skulle krydse ud gennem snævre og vanskelige løb, så vi som motorbåd måtte hoppe og springe for ikke at være i vejen og ikke gå på grund.

Men nu er båden på land, så lad det hvile til det bliver sæson igen biggrin

Og tak for de pæne ord ang. indlægget om Albuen.

Lad os ønske jævn vind og fladt vand for alle herinde.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Albino
Vi lader sejlerne hvile.
Ja jeg synes det var en fin beskrivelsse med flere gode indlæg, der er bare en ting, der ærgrer mig, og det er at mange indlæg jo efter et stykke tid, er svære at finde igen fordi de ikke er kategoriserede og navnet ikke rigtigt beskriver indlæggets karakter. Men det er der vel ikke noget at gøre ved. Der kunne jo komme flere beskrivelser fra andre gode steder.

at ting ikke er så ligetil at finde, ses af at mange spørgsmål dukker op igen og igen.

Og til sidst vil jeg da godt ønske lidt buler derude, bare til eget brug.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det endte jo op med en generel reklame for Nakskov Fjord - hvilket jeg som gammel Nakskov-dreng ikke har det fjerneste imod, hvis det kan give det pragtfulde sted lidt omtale.

Mender er jo så mange andre steder i Danmark, som fortjener en lignende tråd, så måske vi skulle anmode Webmoster om en undertråd - 'Steder i Danmark' eller noget i den retning?

Vil du eller skal jeg?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Siden det var dit indlæg vil jeg overlade det til dig.
Jeg havde faktisk overvejet at udvide min hjemmeside med en lignende side, dog ikke uden at spørge indlægspersonerne. Men det er nok ikke det rette forum.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Lynæs:

Har netop postet et indlæg under 'Om Lav-Det-Selv'.

Håber, du er enig i ordlyden, ellers står det til at ændre.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

hej Albino .

Det ser fint ud.
Jeg mener dog at indlæggene skal komme her, og det andet skulle være en slags arkiv.
Samtidig kunne man opfordre alle til at lave deres tråd med en oplysende overskrift, så det er til at finde igen senere.
Det er dog sommetider trådene, som i dette tilfælde, ta'r en drejning og hen ad vejen handler om noget ganske andet

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis