Isolering af gulv

Hej !

Er det lovligt at anvende flamingoplader til isolering af gulv i ældre sommerhus der står på sokkelsten.?
Eller er der en bedre løsning.?

MVH KSL
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej det tror jeg bestemt ikke er lovligt.

jeg går ud fra at du vil lægge noget nyt, og at det ikke er et spørgsmål om det der ligger der er lovligt?

Hvis du kar tænkt dig at støbe gulvene bagefter så skulle der vel ikke være problemer, men det kunne jeg ikke forestille mig eftersom det står på sokkelsten!

Hvad med at bruge ganske alm. rockwool eller isover? husk dampspærre inden du lægger det færdige gulv,

Mvh

www.spotvvs.dk
www.spotel.dk

El & vvs til spotpriser
Hej og tak for dit svar.
Du skriver at du tror det ikke er lovligt. Er det muligt at blive mere precis. Årsagen er at jeg har haft stormflod og jeg ville godt anvende noget isolerings materiale der ikke suger vand.
Du har ganske ret jeg skal ikke støbe.
MVH KSL
Jeg er 99,9999 % sikker.

Problemet med styrolit er at det brænder godt, og det er jo ikke særligt trygt at sove i en brandfælde.

Hvis du har problemer med vand, kan du så ikke hæve huset, det burde jo være nemt, når det kun står på sokkelsten.

Mvh

www.spotvvs.dk
www.spotel.dk

El & vvs til spotpriser
Hej ! Ok så giver det god mening !
Det er ikke umuligt, at hæve huset, men det er svært fordi det er et sammenbyg af to huse. Der er ca 35 cm fra grund til underkant af rem. Alt andet lige burde det være nok medmindre der er stormflod.
MVH ksl
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis