Hvor køber man en billig fransk dør?

Er der nogle der ved hvor man kan købe en Fransk dobb. dør 150x210cm til en god pris?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Er der nogle der ved hvor man kan købe en Fransk... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ang. JVK

Det er et andet firma www.restkompag9et.dk der handler med vinduer og døre samt lidt andet. Det ser ud som om de aftager ukurante varar fra JVK... Og måske andre også. Men de ligger noget sydligere i det jydske.

Hvis du kigger forbi JVK ser du at de næsten er bygget sammen med 2 andre vindues og dør fabrikker, men om de er sammenhørende ved jeg faktisk ikke. Men jeg kunne godt tro at der er 2, eller flere, firmaer under samme hat og at de producerer til hinnanden..

På samme måde vil du kunne opleve at FX Svane køkkener får produceret deres skabe og låger hos andre køkken producenter.

Personligt har jeg købt et Hanstholm køkken. Mit er med massive fyldningslåger, men lågerne produceres hos en underleverandør. Ganske almindeligt i industrien.

De store køder fx Bilka og Silvan får også produceret standard varar men med deres "eget" Logo og ofte også en anden farve. Vupti kan man se 2 varer der er identiske men i forskellige farver og med forskelligt navn og sikkert også forkellig pris...

Jeg ved det da jeg har konstrueret forskellige maskindele hvor dette netop har været et krav at kunne "brande" i forskellige navne.

Venligst Njord smile

MVH Njord
Skrevet af DVD den 06-03-2009 12:02
Jvk er heller ikke Dvc godkendt iflg. Dvc ,som Jvk ellers skriver på deres hjemmeside. Det er bare noget de skriver.

Hejsa

ja, jeg gik lige ind og tjekkede deres hjemmeside og ganske rigtig skriver de at de opfylder kravene stillet af http://www.vinduesindustrien.dk/index.php?id=113, men de bliver altså ikke kontrolleret af DVC.

Det er temmelig lusket af bruge logoet fra DVC, da man nemt som forbruger kan forledes til at tro at de rent faktisk er godkendte af dette organ.

mvh
Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også