Kobber, hvor?

Hvor kan man købe kobber beklædning til sit hus og hvor er det billigst...?biggrin
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra www.spotvvs.dk

Kobberplade halvhård 1*2 meter 0,7 mm tyk vvs nr. 284230070

Mvh

www.spotvvs.dk
www.spotel.dk

El & vvs til spotpriser


HA HA HA - spotpriser den var god...

Det er aaaalllttt for dyrt - kobberplader af den størrelse og tykkenlse kan fåes til 1080.-

så du skal nok revurdere din prissætning en smule da du tager 2600.- for den samme plade...rolleyes
Hej Znapster,


Idiot!

For det første, var der ikke andre der havde besvaret dit spørgsmål, og jeg ville egentlig bare hjælpe med et vvs nummer, så du kunne shoppe rundt.

For det andet så syntes jeg ikke du kan være bekendt at håne folk på den måde, jeg kunne forestille mig at andre LDS`ere ikke gider svare på dine indlæg fremover af frygt for at få en spand lort i hovedet af dig.

For det tredie, så er jeg faktisk billigst med det meste.

Men jeg kan egentlig ikke forstå dit indlæg, du ved jo allerede hvor du skal købe dine kobberplader, og du har også en pris på det.

HA HA HA - Znapster - drikker du for meget Snaps....

Mvh

www.spotvvs.dk
www.spotel.dk

El & vvs til spotpriser
Det var faktisk det allerførste sted jeg der kom frem da jeg søgte på kobberplade i google... Jeg troede bare der var nogen der kunne gøre det billigere - men ok...
Det er da et dækningsbidrag/fortjeneste, der er til at forstå!

Martin & Lena
Hej PB,

Nu er det ikke mig der tjæner alle disse penge!!!! desværre.sad

Som jeg skrev, så er prisen baseret på 10 plader, hvor jeg har indhentet en pris fra grossisten.

Min avance er % messigt den samme om jeg sælger 1 plade til kr. 2600, eller 10 plader til 10.800, min grossist derimod tjæner "kun" ca. 100% hvis de sælger mig 10 plader, hvorimod de tjæner 450 % hvis jeg køber 1 plade af dem.

Man skulle nok havde været grossist istedet

Mvh

www.spotvvs.dk
www.spotel.dk
El & vvs til spotpriser
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis