Tjen penge og gaver

Hej med jer, hvis der er nogen der er intresseret i at køre med et reklame skilt på jeres bil, så send mig jeres mail, i kan selv vælge hvilke reklamer i vil have og hvilke i ikke vil have samt str.

I får penge for det eller gaver fra firmaet, det får man naturligvis at vide inden man siger ja!
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Bemærk, at vi ikke er en side hvor man kan lægge reklame ind eller reklame for en side.

Eneste undtagelse er en til 2 linier under sit navn i forbindelse med anden aktivitet på siden.

Mvh. JørgenE
hej jørgen, ja men det er vel ikke reklame som sådan, når det intet har med mig at gøre, kun en god ide jeg har fået fortalt om??

skal den slettes?
Nej, nej - jeg troede det var et forsøg på at få en reklame indført på siden.

Har selv været tilmeldt et firma der sørger for nævnte reklamer, men det jeg kunne få var ubrugeligt for mig. 1 Billet til en forlystelsespark, 1 billet til noget andet som lå i Jylland osv. osv., så det er fair nok, men ikke lige mig, men det var en sidebemærkning.

Mvh. JørgenE
Nej nej da, men jeg har selv fået 2 måneders ubegrænset leje af dvd film, 100,- og 2 bio billetter ind til vidre...... for et lille reklame skilt i bagruden....

men Jørgen vil da lige godt slå fast at jeg hverken kender ham der har siden eller noget!
Det er godt nok for mig Marle, at du vil hjælpe andre. Det er jo netop meningen med siden.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis