forberedelse for gulvvarme..

hej..
Jeg har et gl. hus hvor jeg lige har konstateret at jeg er nød til at ligge byvand ind. og ville lige gøre det klar, gennem mit værksted.. men men men... skulle lige gennem gulvet og opdagede at det var i 2 lag, med en smule lega mellem.. så nu er det røget ud... for der er jeg nød til at isolerer... men kom til at tænke lidt fremad.. hva' med varmen.. (det ska lige siges, at værkstedet ligger lige op af fyrrum - som jeg på sigt har planer om at flytte ) så jeg kom til at tænke på, om jeg ikke kunne ligge nogle rør ned, inden jeg støber og så senere trække gulvvarme slangen igennem, hvis jeg ikke længere vil ha værksted der og bruge det til anden beboelse.. jeg har gjort noget ligende da jeg lavede run på den anden side af værkstedet.. men der er strækningen heller ikke længere end 3 meter.. og det her rum er ca 12 m2 og hvis det ska sammen med gulvvarmen i fyrrum, så kommer det til at være midten af strengen, der er i nuværende værksted, så det bliver mange meter der skal trækkes gennen.. det ved jeg.. men kan det lade sig gøre...
Mange hilsner
Dorthe
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere