Tillykke Zep

Herfra skal der lyde et stort tillykke med de 35 år kære Zep.

Som du ved, er du en skattet person på siden, der tilfører os andre så meget, så samtidig tak for alle dine gode indlæg.

Mvh. JørgenE
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak JørgenE!

Det har været en forrygende dejlig dag!

Der er jo nok mange, der ikke rigtig kender mig på LDS. Det seneste godt halve år har jeg jo haft en del at se til andetsteds - og der har i perioder været meget tryk på.

Men jeg kigger ind flere gange om dagen, og pipper også med indimellem - det kan forhåbentlig igen blive til lidt mere næste år. Men jeg synes nu alligevel, at jeg stadig får mange gode idéer her og det sker ikke sjældent, at jeg anbefaler alle jer til en og anden, når noget skal laves selv...

Solen har skinnet ufortrødent hele dagen (der er vist andre, der har haft fødselsdag ;-) ) og jeg har fået en masse forskellige hilsener, som varmer stort - nu også fra dig!

Så det gæve LDS folk skal have en smuk bornholmsk solnedgang at slutte dagen på!
Ja. Tillykke Zep.
Jeg kender dig godt nok ikke sådan rigtigt, men jeg er sikker på at det er din skyld at vejret har været godt idag. 35 År!! Puhhh..

Tillykke og god weekend fra Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg takker og bukker.

Solen er ganske vist holdt op med at skinne - så langt rakte mine evner altså heller ikke ;-) Men jeg har dog igår fået noget, som kan minde mig meget om den!

Sædvanligvis laver jeg noget med blomster, når nogen har fødselsdag i Blomsterdalen. Slet og ret en stor fornøjelse og god øvelse for mig. Og så lægger jeg et foto til fødselaren.

Og at der bliver sat pris på det, var jeg ihvertfald ikke i tvivl om igår! En af de meget skattede hilsener indeholdt et foto af et billed lavet med mig som inspiration. Det synes jeg, I skal se, for jeg synes, det er kæmpeflot!! (hvordan skriver man det uden at virke selvglad ;-) )
Også et kæmpe tillykke herfra.... bedre sent end aldrig wink

 

Christian

Du har da ellers ikke ændret dig på billedet smile

Mvh. JørgenE
Tidløs, Jørgen, Tidløs ;-)
Ja, netop - sådan er vi LDS'ere - vil bliver ikke ældre med årene, jeg kan selv se det på mit kørekort og i mit pas. Ret fantastisk, og inden bliver vi rent faktisk yngre jo ældre vi bliver, det andet er jo bare et foderal man er puttet ind i, så om ca. 10 år er jeg som en på 8 - og om 20 år skal jeg mades og have skiftet ble. Jorden drejer rundt og alting gentages selv mens man lever.

Ret fantastisk.

Mvh. JørgenE
Hej JørgenE.
Har du også et spejl med rulle tekst ?

forringet billed kvalitet - forringet billed kvalitet - foringet bill.................

V.h. Håndværkeren
Spejl afskaffede jeg for en del år tiden, og jeg har haft det godt siden, det værste er frisøren, der ønsker anerkendelse for sin klipning af nakken, og så ser man en større og større måne, det gør man sgu ikke i et spejl forfra der kun viser man er er lige så pæn som altid wink

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis