Skidskola

Kære forum

Jeg søger lidt erfaring med skiskoler, så måske nogle garvede skiløbere eller en gammel skiinstruktør har et bud på mit spørgsmål.

Vi har booket vores første rigtige skiferie her først i det nye år. Vi er en familie på 5 med børn på hhv. 4, 5½ og 8 år. Det er mange år siden vi voksne har løbet på ski, så vi er alle nybegyndere.

Vi skal selvfølgelig på skiskole og vil af praktiske hensyn booke privattimer. Inden jeg ringer og booker timer vil jeg lige høre, om der er nogen der har et bud på hvor mange timer og hvordan de skal placeres. 1. dagen bliver vist mest ankomst til hytten og få de lejede ski frem m.v. Jeg havde forestillet mig at booke 2 timer på 2. dagen og så 1 time de næste 3 dage - lyder det fornuftigt eller skal det hellere være to timer de første to dage, og så en time de næste dage eller ?????

Nogen der har et bud? Det er klart, at jeg vil selvfølgelig spørge hvad de anbefaler i forbindelse med bookningen, men lidt uvildige svar ville være rart.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg vil helt klart fortrække at sende de små på skidskole sammen med andre ligesindede, der bliver passet godt på dem og de lære af de andres fejl(og deres egne) og så har de en masse at fortælle til mor og far bagefter, så kan i evt tage nogle privattimer...smile og skidskole for de små pojker og jenter tager 5 dage hvor de faktisk lære at stå på ski (mens mor og far nok tager lidt længere tid om det)

men ellers lyder 2 timer på 1. dag og så 1 de efterfølgende dage som en god ide.

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
Tak for dit bud - jeg er nået lidt til samme løsning med de små afsted på en almindelig skiskole. Så må vi dele de to voksne på to hold så den ene kan være i nærheden af de små mens de er på skole.

Tak for dit svar.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis