Trådløst grill-termometer

Hejsa.

Vi griller hele året i vores kuglegrill.

Så vi vil høre, hvilket trådløst stegetermometer, I mener er bedst. Weber har et til 400,- men er det pengene værd?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa Lars og Elizabeth.

Jeg har prøvet Webers, er egentlig ikke ovenud tilfreds med det! Kender et par stykker der har OBH som de er rimeligt godt tilfredse med, til gengæld har min svigerfar, ved abonnere på "Spis Bedre Mad" fået et virkeligt billigt trådløst termometer!!! Det virker perfekt både med temperatur og signal.
Jeg ved egentlig ikke, hvilket mærke det er af, men det viser jo tydeligt at man ikke altid får hvad man betaler for!!! udover et kendt mærke

Jeg håber det kan hjælpe jer lidt i jeres jagt ;-)
Jeg vil gerne undersøge hvilket mærke det billige er af, men det kommer til at vare et par dage inden!

Mvh.
Mads
Hej Mads.

Ja vi har et af dem, Aldi solgte for 119 kr i foråret - det fungerer egentlig udmærket med sender og modtager, men ledningen til føleren er åbenbart ikke egnet til det hårde liv i grillen, i hvert fald er det meget ustabilt.

Efter at jeg lavede det første indlæg har det nu artet sig meget pænt - måske af frygt for at blive udskiftet med en dyrere model rolleyes

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hejsa
Jeg har haft 2 af OBH's trådløse, som ellers er fuldstændig magen til Weber's, der er kun logo'et til forskel. De blev begge returneret, da de efter ganske kort tid begyndte at måle fuldstændigt forkert (stegen var 50 grader lige fra køleskab). Jeg vil ikke anbefale OBH's

 

Christian

Citat fra albino

Hejsa.

Vi griller hele året i vores kuglegrill.

Så vi vil høre, hvilket trådløst stegetermometer, I mener er bedst. Weber har et til 400,- men er det pengene værd?


Jeg kan anbefale
3663.jpg

33 kr. + moms
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis