vådrumssikring af gæstetoilet

Hej da jeg skal igang med at lave vores gæstetoilet, ville jeg høre hvilken regler der er gældene med hensyn til vådrumssikring.jeg har søgt en del på nettet men syntes jeg kan finde mange forskellige svar.men er det rigtigt forstået,at hvis der er gulvrist/ afløb skal skal være vådrumssikring?har også læst et sted at det kun var under vasker altså det område hvor man kunne risikere vand ,syntes bare det lyder mærkeligt.
lige en tilføjelse et kanon godt forum :p
mvh. mla

gyb
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal have hele gulvet vådrumssikret og ca 10 cm op ad væggene, samt området omkring håndvasken.
Søg råd og vejledning hos de firmaer, som sælger disse produkter, f.eks. Alfix, Lip og sikkert flere. Det er dog 6-8 år siden, jeg gjorde dette. Forstår du ikke beskrivelserne, så spørg.
Jeg søgte oplysninger i brochurer fra firmaerne, i dag sikkert også på deres hjemmesider. Endelig er der SBIvejledninger om emnet, med gode beskrivelser.
Jeg anede ikke det fjerneste om dette, før jeg gik ind i det. Der er slet ikke noget mystik i det, men det gælder om at gøre det rigtigt, hvorfor jeg heftigt vil opfordre dig til at læse grundigt på lektien!
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis