klage over tømrer

Hej LDS'ere
Jeg har fået lagt nyt tag et par år tilbage af en tømrer. Da jeg lavede indfatning ved et tagvindue opdagede jeg at der trængte vand ind. Jeg kontaktede tømeren, som lovede at udbedre fejlen. Det er snart et ½ år siden. Jeg har rykket ham pr. tlf og senest sendt ham et brev for 1½ måned siden. Han lader ikke høre fra sig.
Kan i hjælpe mig med et link eller en anvisning over hvorledes jeg kan klage over ham til en eller anden instans?
Mit forsikrings selskab, vil ikke gøre noget ved sagen, men har derimod registreret at der trænger vand ind og de vil derfor ikke dække eventuelle rådskader sad (man ska' passe på hvad man siger til forsikringen..!)
VH Lars
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er vel noget med at sende ham et anbefalet brev osv. Men kontakt evt advokatvagten der hvor du bor. Der kan du få gratis rådgivning om hvordan, og om du kan gå videre med sagen. Jeg ville gøre noget ved sagen NU, da man kan frygte at det er noget med at der skal handles så snart fejlen er opdaget, og det skal kunne bevises at du har gjort noget. Du kan ikke bevise at du har ringet eller sendt almindelige breve.

Advokatvagten er i kolding på biblioteket fra kl 17-18 om torsdagen, så du kan lige nå det i dag!
http://www.domstol.dk/?id=1619

http://www.familieadvokaten.dk/emner/162.html#Alfabetisk%20oversigt%20over%20landets%20advokatvagter
mvh jan
Ellers må du prøve at kontakte www.byg.dk og de kan måske gøre noget, men kun hvis tømreren er medlem af BYG.....

Det hævdes at være en "sikkerhedsting" at vælge håndværkere der er medlem af BYG. Men er entreprisen på over 1mill så vil de ikke røre sagen med en finger.

Så på sin vis kan man sige at håndværkernes klage instans tager sig af småtingene. Men e
at de store ting må man selv ordne.....

MVH Njord
Syntes da du skal sætte ham på herinde med firma navn så andre brugere her ikke ryger i kløerne på sådan en useriøs hånværker......

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Men inden du sætter hans navn og adr. i herinde skal du skriftligt have adviseret ham om at du vil gøre det, hvis tingene ikke er udført til en dato som du fastsætter.
Ellers kan du komme slemt i klemme i rets systemet, uanset om han er en dårlig tømre der ikke holder sine aftaler.
Husk at lave kopi af dit brev og gem kviteringen fra post Danmark
Citat fra Håndværkeren

Men inden du sætter hans navn og adr. i herinde skal du skriftligt have adviseret ham om at du vil gøre det, hvis tingene ikke er udført til en dato som du fastsætter.
Ellers kan du komme slemt i klemme i rets systemet, uanset om han er en dårlig tømre der ikke holder sine aftaler.
Husk at lave kopi af dit brev og gem kviteringen fra post Danmark


Øh - der kan vel ikke være så meget galt i at (objektivt) at beskrive hvem der har gjort (eller ikke gjort) hvad…
Der er da ingen der holder sig tilbage med offentligt at kritisere de store danske firmaer (TDC, P&T, DSB etc.)

Der er da mange eksempler på www.jeg.hader-XXX.dk websites

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
Annonce

>>Der er da ingen der holder sig tilbage med offentligt at kritisere de store danske firmaer (TDC, P&T, DSB etc.)<<

Det er så spørgsmålet om de store selskaber tager sig af alle de klager, umiddelbart ser det ud til at de hylder princippet, hellere dårlig reklame end ingen reklame.

Desuden har de skillingerne til super advokater, hvis klageren bliver for dygtig.

Nu ved jeg jo ikke om du har masser af skillinger på kistebunden. Men tænk så lige på at bringer du firmaets navn og adr. kunne firmaet faktisk hænge dig op på Injurier, og så er det nok et spørgsmål om hvem der har råd til den bedste Advokat.

Jeg ville nok holde mig til mund til øre metoden, du ved !

jeg har hørt o.s.v.

V.h. Håndværkeren 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis