Suzuki Samurai DM50 bagaksel cross

Hey... jeg har sat en crossbagsvinger på min dm50... den originale bagaksel er for kort og ved ikke hvor jeg skal finde en cross bagaksel.. thansen har ingen og ville høre om en bagaksel til suzuki K50 vil virke... hjælp tak..
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og hvad har så lige en din suzuki 50 cc. at gøre i et forum for motorcykler !
I må s... Da snart have lært det ?
Tag det nu roligt Håndværker. Jeg tror også folk har forstået at du bla ikke synes at det hører til her. Det har været diskuteret før. Du larmer meget i diverse forums når du er utilfreds med et eller andet. Det hører heller ikke til i det omfang efter min mening. Jeg tror Jørgen E er der som et søm, hvis der er noget her på siden som ikke er som det skal være... Spring indlæg over som du ikke har lyst til at beskæftige dig med.

Mvh Jan
Hej Jan.
Ja jeg larmer, men grunden til at jeg larmer på netop dette forum er at JørgenE har skrevet at han nok lukker dette forum netop på grund af misforståelsen fra diverse knallert ejere. Sådan som jeg har forstået teksten fra JørgenE.
Det kunne være et godt forum hvor vi der køre mc kunne få en snak på tværs af vore klubber. Men netop fordi det er knallerter der kommer ind i forummet gider mc ejere ikke skrive her.

V.h. Håndværkeren
Jeg har også argumenteret for at dette forum skulle deles i to (er selv MC ejer),- men det sker nok ikke. Har også antydet på et tidspunkt, at alle de pludselige Puchspørgsmål var påfaldende mærkelige og kommet lige pludselig, så man kunne have en formodning om at nogen af dem var pusseløjerlige indslag fra folk der vil drille GDS-folket....? Men det mente andre ikke. Feks den der er kommet med en afstemning om hans Puch skal smides ud... Helt ærligt. Men jeg gider ikke at kommenterer det mere, for folk kan jo kaste så mange emner herind som de vil.
Så jeg tror mærkelige indlæg skal ties ihjel,- Lad os prøve det.
mvh jan
så lav dog et knallet\scooter sider det løser da nok problemet

mvh. John
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis